  • Data: 2023-07-25 23:08:48
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, July 25, 2023 at 3:56:35 p.m. UTC-5, LordBluzg(R)?? wrote:
    > W dniu 25.07.2023 o 22:10, ptoki (ptoki) pisze:
    > [...]
    Moze byc.
    > Ja nie. Już kiedyś z "heby" miałem dyskusję i znacznie wyprzedziłem jego
    > rozwiązanie, stosując AI i IVS. Zupełnie coś innego, czego nie obskoczy
    > realnie jego ZonaMinder.

    Tu mozna dywagowac o implementacji, mnie chodzilo generalnie o aspekt co wogole warto
    automatyzowac.
    Monitoring czy jakies tagowanie materialu ma jakis tam sens.

    > U mnie inaczej. Zrobiłem "pranie mózgu" kobiecie i kiedy podliczyła
    > rachunek za prąd 250zł/2mies to jej wyszło 1500zł/rok. To jej
    > wyliczyłem, że CAŁE ŚWIATŁO w domu rocznie, kosztuje 10% czyli 150zł
    > rok. Wyjąłem z kieszeni 2k i położyłem na stole, mówiąc, zapłać za rok z
    > góry za wszystko ale żarówy będą się świeciły 2x dłużej :) Już nie marudzi.

    To u mnie jest w excludach. Znaczy sie nie uwazam automatyzacji swiatla za
    osiagniecie. Ot wlacznik, wylacznik. Da sie ogarnac czujka pir czy radarowa czy innym
    timerem.
    Za bardzo nie widze sensu sprzegania tego z czyms duzo ciekawszym.

    > U mnie supla na ESP/zagryziony sonoff. Jeszcze bardziej proste wręcz
    > automatyczne, cokolwiek dodam.

    > Oni nawet nie wpadają na pomysł, jak zrobić automatycznie opuszczaną
    > klapę w kiblu po wyjściu (ja zrobiłem w domu, bo się baby czepiały).
    > Podnosi się tylko jak ja wchodzę, im zostawiłem złośliwie "ręcznie".
    > Nawet nie protestowały a ja mam święty spokój :)

    Dodam moze watek poboczny.

    Samej automatyzacji sensu nie widze ale cos w rodzaju remote presence juz bardziej.
    Cos w rodzaju psa z bostonu. Tu mozna pogadac jak implementowany ale generalnie
    kamera+ekran+transport+manipulator. To jakis tam sens ma...