  • Data: 2005-07-14 15:56:47
    Temat: Re: Radiolinia SAGEM od GTS
    Od: Krzysztof Pawlowski <m...@d...ma.cx> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Rak wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś ma jakieś łącze zestawione na radiolinia SAGEM?
    > Ostatnio GTS zapina łącza właśnie na takich radyjkach (38GHz), wiem
    > że używają też radiolini SAF.
    > Z opinii jakie słyszałem sprzęt SAF spisuje się bardzo dobrze, jak
    > jest z radiami SAGEM?
    >
    > Pozdrawiam.
    Witam
    U mnie saf'y juz razem 5 razy byly wymieniane z powodu uszkodzenia w
    ciagu roku :)
    Pozdr.
    --
    << Krzysztof Pawlowski , Chief Network Administator at Enterpol >>
    << e-mail : k...@e...pl >>

    --
    << IRC : IrcNet : #bsd4pl, #llug >< WWW : http://darkzone.ma.cx >>
    << Linux Registered User : #212220 >< GG : 3383949 >>