  • Data: 2024-07-26 14:26:08
    Temat: Re: RadioStop - ojejkujejku, ukradli
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2024 14:17, Mirek wrote:
    > No brawo. Zakładając, że to faktycznie twój

    Mój.

    >, wiemy już jaki operator, w
    > jakiej lokalizacji, jakie urządzenie, jaką usługę masz na tym otwartą i
    > nawet jego nazwę.

    A jaką usługę mam na tym otwartą i jak jest jej nazwa?

    > A jeszcze nic nie wysłaliśmy.
    > Można przeprowadzić atak ddos, albo szukać podatności...

    O muj bosze. I jakie efekty? Wiesz że jest w interntach jakieś 2^32
    minus trochę takich adresów i prawie wszystkie są wystawione publicznie?
    Ojojoj! Trzeba to natychmiast utajnić.

    Czyżbyś był następnym, co do łaczenia się z gazeta.pl używał VPNa z
    conajmniej 40 hoopami, aby nikt nie podejrzał tak tajnej rzeczy jak IP,
    który to IP zazwyczaj jest jawnie podany w nagłówku NNTP, emaila czy
    innego starego protokołu?

    Czyżbyś po raz kolelny wpierniczył się w środek dysputy bez ogarniania o
    co biega, i zamiast na merytoryce skupił się na waleniu po mordzie i
    pompowaniu ego?

    Pytanie dotyczyło po co złodziejowi adresacja IP. Autor artykułu
    twierdzi że można się włamać i zrobić kuku. Ale autor to pewnie pustak
    dziennikarski. Zaś właściciel rozwiązania da sobie rękę obciąć, że
    znajomośc adresacji nic nie da.

    Tu bym zakończył.

    Ale... złodziej zadzwonił starając się wyłudzić tą adresację.

    I no to jest bardzo, bardzo ciekawe.