  • Data: 2014-03-04 16:04:47
    Temat: Re: Radio CB ale dzielone...
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2014 15:43, P.B. pisze:
    > Dzięki za ostrzeżenie. Myślałem, że elektronicznie to będzie coś jak
    > Lafayette Zeus - lekko głuche, ale generalnie mało wkurzające.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Stukająca blokada SQ to katastrofa.

    Mam to radio i nie mogę potwierdzić. Jestem z niego bardzo zadowolony.
    Nie jeżdżę na załączonym przyciskiem ASQ, tylko na ASQ z czułością
    ustawioną potencjometrem. Nie wiem, czy wiesz, ale tam ASQ zawsze jest
    włączone, przycisk ustawia je tylko na konkretny poziom, ale pokrętło
    daje płynną regulację ASQ (nie jest ot typowy SQ). Mam zmodyfikowane
    zgodnie z zaleceniami importera (kondensator jeden wymieniony). Jestem z
    niego bardzo zadowolony.

    Mój zestaw to Lafayette Zeus z Sitro TwinCar z zamieniona anteną CB na
    Sirio CB-50 (pasuje idealnie, tylko trzeba uszczelkę silikonową - od
    kranu taką malutką) założyć pod nią, aby nie buczała powyżej 100km/h).

    anacron
    aba/