  • Data: 2014-03-02 20:24:47
    Temat: Re: Radio CB ale dzielone...
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2014 22:58, Sebastian Biały pisze:
    > Pierwsza częśc: obwody nadawcze, odbiorcze, PLL. Dodatkowo dorobić
    > kontroler sterujący PLL i być może przekaźnikami nadawania, posiadający
    > wejście komunikacyjne.
    >
    > Druga część: oryginalny front do smieci, zrobić od zera sterowanie na
    > jakimś kontrolerze i połaczyć go z 1 częscią za pomocą 4 drutów
    > (przesyłając po nich również audio, a co :).

    Ja sobie tak przerobiłem alana 38 (ręczniak), z tym że on średniawo jest
    przystosowany do takiej przeróbki, potencjometry + wyświetlacz i
    przyciski up/down umieściłem na kawałku plastiku dopasowanym do
    popielniczki, resztę wcisnąłem w oryginalnej obudowie do podłokietnika,
    oba moduły połączone taśmą do napędu fdd z komputera (dużo żył, bo
    sterownik wyświetlacza LED został w podłokietniku)
    Jako głośnik wykorzystałem oryginalny montowany w lagunie II jako
    gadaczka - ciekawy twór - ma dwie cewki, z czego jedna nie wykorzystana.
    Mikrofon(oryginalny z radia) zamocowałem u góry lewego słupka, przycisk
    nadawania mam na panelu w popielniczce. Aby nadawać muszę się nieco
    nachylić do przodu i trochę głośniej mówić(musiał bym sobie wzmacniacz
    zamontować) ale jeżdżę już tak od 2 lat i idzie z tym żyć. Komfort braku
    kabli i przeszkadzajek jest bezcenny.