  • 71. Data: 2011-01-12 22:45:46
    Temat: Re: Radio
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 22:35:29 +0100, marek napisał(a):

    > znalazlem fajne Clarion FB288RBT. tylko cena 2x za duza, bt mi niepotrzebne.
    > reszta syf , sam zobacz
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/35/filtr/_0_0_0_0_0_1
    7405_0_0_0_0

    i dlatego najoptymalniejsze jest oryginalne radio z wejściem na zmieniarkę
    i tani interfejs do odtwarzacza udający zmieniarkę.
    Nawet jeżeli wiąże się to ze zmianą radia, to i tak zazwyczaj można je
    kupić za śmieszne pieniądze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 72. Data: 2011-01-12 23:08:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Poszukaj czegoś, co odtwarza z SD i/lub USB, ma dobre przetworniki i
    wzmacniacz.
    Byłem u znajomego którego ojciec handluje takimi rzeczami i słuchałem na
    tych samych głośnikach (morelach, podobno bardzo dobrych) chyba ze
    dwadziestu różnych odbiorników.
    Słyszałem kenwooda z ok. 300 złotych, LG za 250 i pioneera za trochę ponad
    300 - wszystkie moge polecić. Słyszałem także sony, philipsa, clariona i AEG
    w tych cenach i niestety była to porażka. Troche lepiej wypadł blaupunkt,
    ale bez rewelacji. Najlepiej było chyba w wypadku pioneera, niestety nie
    miał alpine (nie pamiętam) - to znaczy miał, ale takie za około 1000 zł i
    więcej. Bardzo fajnie grało włoskie radio za prawie 900 stówek (nie pamietam
    niestety nazwy) no i te droższe - w zasadzie bez względu na firmę, choć
    akurat sony - nawet drogie, brzmiały moim zdaniem gorzej od konkurencji.
    Jeżeli masz rzeczywiście limit rzędu 300 zeta, to celuj w coś w rodzaju:
    http://allegro.pl/2011-pioneer-deh-3300ub-cd-mp3-usb
    -aux-rca-gw24-i1405890522.html
    http://allegro.pl/kenwood-kdc-4051ug-ur-nowosc-2011-
    gratisy-od-ss-i1395889028.html
    (te akurat trochę droższe, ale nie szukałem czy tego samego modelu nie ma
    ciut taniej)
    choć nie mogę polecić konkrentego modelu, ponieważ nie wiem, czy to akurat
    którys z tych słyszałem (nie pamiętam, za dużo ich było).
    Ja kupiłem trochę droższego pioneera 2 din i naprawdę gra świetnie (kupiłem
    używkę), ale to inna historia;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 73. Data: 2011-01-12 23:15:27
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    Obejrzyj także to:
    http://www.autoswiat.tv/porady,Wielki-test-tanich-ra
    dioodtwarzaczy-Porownanie-i-prezentacja-modeli-odc-1
    -,20218,film.html

  • 74. Data: 2011-01-12 23:53:15
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > http://www.autoswiat.tv/porady,Wielki-test-tanich-ra
    dioodtwarzaczy-Porownanie-i-prezentacja-modeli-odc-1
    -,20218,film.html

    Sencor na oko jest fajny, brak zmiany katalogow - uuuu, co za wada.
    Podswietlenie super, wszystko fajnie omawiaja ale brakuje testu radia, glowicy
    FM.

    DAX (czyli no name*) ladnie odbieral ukf na postoju... ale jak sie jedzilo po
    miescie to juz potrafil syknac, pyknac w losowym momencie. Kenwood w tym samym
    samochodzie nigdy tego nie zrobil. Wiec taki test tez nie rozwiewa wszystkich
    watpliwosci :/

    O... - Canva za <300zl ma tuner TV, calkowicie nie przydatne ale jak widac 100$
    moze oznaczac wiele bajerow, nie podali czy lapie choc jedna stacje w miescie,
    anteny Yagi na dachu to nie widze :D

    I znow w tescie powinna byc informacja o katach pod ktorymi cos na LCD widac...
    u mnie radio jest dosc nisko - zakladam ze zobacze gowno :) Podaliby czy ma
    wejscie 'video in' np do kamery cofania i czy ekran wlacza sie sam w przypadku
    pojawienia sie sygnalu na lini itp itd.

    * nawet go probowalem reanimowac bo po 2-3latach sam sie wylaczal po kilku
    minutach poczym znow po chwili wlaczal, jakis zimny lut moze czy cus... ale
    omsknel mi sie kabelek gdy lutowalem i cos tam mierzylem i sie cus spalilo.
    Naprawianie nie mialo sensu. No name mimo wszystko nie polecam, chyba ze kupic
    w duzym sklepie, z gwarancja nie bedzie problemu no i upewnic sie czy UKF
    odbiera czysto nawet w miescie.

  • 75. Data: 2011-01-13 00:06:36
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Naprawianie nie mialo sensu. No name mimo wszystko nie polecam, chyba ze
    > kupic w duzym sklepie, z gwarancja nie bedzie problemu no i upewnic sie
    > czy UKF odbiera czysto nawet w miescie.

    Dlatego też napisałem najpierw o markowych, sam preferuję takie, ale ktoś,
    kto ma "tight budget", może rozważyć chińszczyznę - raczej na zasadzie -
    zepsuje się, to kupię następne, nie - kupuję za 300 i ma grać świetnie i
    wiecznie.
    Żona ma taką chińszczyznę, za ok 100 zeta (dalco) i tuner jest kichowaty, za
    to mp3 odtwarza całkiem przyzwoicie. Ma to kilka miesięcy, dwa razy już
    naprawiałem (samodzielnie, bo wysyłanie podwoiłoby wartość sprzętu); jak
    padnie całkiem, to kupię jej taka canvę, bedzie w korkach oglądała telewizję
    ;-)

  • 76. Data: 2011-01-13 00:06:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 23:08:18 +0100, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >300 - wszystkie moge polecić. Słyszałem także sony, philipsa, clariona i AEG
    >w tych cenach i niestety była to porażka.

    Ludzie, ale wy tak powaznie ? Nie wyobrazam sobie jak trzeba sp*
    odtwarzacz zeby byly wyrazne roznice..

    J.

  • 77. Data: 2011-01-13 00:09:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 20:59, Papkin pisze:

    > No w audi X1230 to masz zmieniarke na 10plyt... wypadasz blado z tym
    > swoim 3 plytowym badziewiem.

    Nie posiadam 3 płytowego badziewia cieniasie. Tylko 12 płytowy badziew
    (którego nawet na oczy nie widziałeś dzieciaku).

    > Kto normalny wpakuje kase w wielka zmieniarke za ktora ma markowe radio
    > +wielka pamiec usb?

    Wystarczy 6 płytowa zmieniarka.

    Podaj inne rozwiązanie.

    > Ludzie nie pie... glupot. Zmieniarki sa dobre dla szpanerow i dobrych
    > aut na hydropneumatycznym zawieszeniu :)

    Dla normalnego dźwięku.

    > Na 16GB pendrive wielkosci kciuka zmiescisz kazda zmieniarke tj jej
    > zawartosc :) i kto bedzie gramocil bagaznik lub schowek i ciagnal kable?

    I masz empetrzy :D

    Widać, że nie masz pojęcia co to znaczy dobry dźwięk audio.

  • 78. Data: 2011-01-13 00:13:46
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 23:08, Yogi(n) pisze:

    > Poszukaj czegoś, co odtwarza z SD i/lub USB, ma dobre przetworniki i
    > wzmacniacz.
    Po co usb i sd?

> [...]
    > wypadł blaupunkt, ale bez rewelacji. Najlepiej było chyba w wypadku
    > pioneera, niestety nie miał alpine (nie pamiętam) - to znaczy miał, ale

    Rozumiem, że odsłuch robiliście na radiach BEZ PRZESTEROWAŃ czyli
    wyzerowanych?

    > Bardzo fajnie grało włoskie radio za
    > prawie 900 stówek (nie pamietam niestety nazwy) no i te droższe - w
    > zasadzie bez względu na firmę, choć akurat sony - nawet drogie, brzmiały
    > moim zdaniem gorzej od konkurencji.

    Jak już brac pod uwagę taką półeczkę, to DENON i Nakamichi rządzi.

    > Jeżeli masz rzeczywiście limit rzędu 300 zeta, to celuj w coś w rodzaju:
> [...]
    Nie porównuj pioneera śmietnikowatego do kenwooda, który bije na głowę
    konkurencje, ze względu na dobry laser i podzespoły z wyższej linii.

    A wzmak i głośniki jakie masz?

  • 79. Data: 2011-01-13 00:22:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 23:15, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > Obejrzyj także to:
    > http://www.autoswiat.tv/porady,Wielki-test-tanich-ra
    dioodtwarzaczy-Porownanie-i-prezentacja-modeli-odc-1

    Daj spokój, tragedia.

    We wszystkich tanich gównach są takie same lasery i najtańsze
    podzespoły, nie uzyska się z tego żadnego dźwięku. Mówią o jakości a nie
    mówią nic nt tego na jakich parametrach robili odsłuch. Każde gówniane
    radio ma filtry, które dają niby bas, niby sopran, niby przestrzeń... A
    w porządnym radiu typu Nakamichi nie ma czegoś takiego, bo to zbędne
    gówno, zbędny bajer dla pseudo klientów, którzy nie wiedzą co to jest
    CAR AUDIO.

  • 80. Data: 2011-01-13 00:27:47
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 17:17, Papkin pisze:

    > Moze jakis producent juz doszedl do wniosku ze CD to uzywaja starzy
    > dziadowie a kazdy inny kart SD?

    Porozmawiaj z producentami Nakamichi, wyśmieją Cię!!!!!!!!!!!!!!!!

    ... Jesteś kolejnym pseudo użytkownikiem samochodu.