  • 61. Data: 2011-01-12 21:28:25
    Temat: Re: Radio
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Apetyt rosnie w miare jedzenia .. 4G to sporo za malo :-)
    Etam...

    > No , te samochodowe czasem tez miewaja, do tego maja tez lepszy
    > wyswietlacz :-)
    Czasem :-)

    > A to juz roznie bywa, bo antene ma gorsza.
    Do SE da się podpiąć antenę zewnętrzną (piny w złączu)

    > Czasem zle dziala, a czasem to wada :-)

    Czasem :-)

  • 62. Data: 2011-01-12 21:38:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jan 2011 21:11:46 +0100, Papkin wrote:
    >Nie dojrzeli do tego by wyj... na smietnik histori caly mechanizm CD, przeciez
    >to sporo kosztuje

    60 zl, w detalu i z VAT.

    >(lasery, silniczki, precyzyjne mechanizmy, zawieszenia, oj a

    Rozbierales kiedys ? Zobaczylys ta "precyzje" :-)

    >ile miejsca to zajmuje - radio musi miec wiecej blachy by to opakowac).

    Wersja notebookowa malo.

    Ale w sumie przyznaje sporo racji - w zasadzie niepotrzebne.
    Nowe czasy, nowe podejscie - "radio" ma miec Bluetootha i czytac pliki
    z telefonu w kieszeni :-)

    No ale skoro robia z USB i DVD, i jeszcze niedrogie - to czemu nie
    kupic ? plyty teraz gazety rozdaja, mozna sobie zaoszczedzic
    przegrywania.

    >Starszej plyty CDR juz mi nie czytal w zimie (TOC read error czy cus). Mam tez
    >puga z 2004 no i radio to kaseciak, trzymali sie przy tym wynalazku jak wariaci
    >masakraaaaaaa.

    No wiesz - zostalo mi sporo kaset i nie ma co z tym zrobic.
    Do samochodu byloby idealnie .. gdyby nie byly takie duze :)

    >Pendrive ma jedna wade, u mnie pasazer moze kolanem wylamac z korzeniami
    >kazdego pendrive i jego gniazdko.

    Kwestia konstrukcji - mozna pomyslec jak schowac.
    Bo karte z kolei latwo polamac w kieszeni :-)

    >No i dodac rozdzielacz gniazdka zapalniczki, do tego ladowarka do GPS,
    >ladowarka do komorki i wszystko z innymi koncowkami bo producenci to dupki
    >(niby mieli juz stosowac jedno gniazdko usb ale czy tak jest tego nie wiem bo
    >na razie starcza mi kormoka sprzed kilku lat).

    Nie stac cie i dorabiasz ideologie :-)
    Idziesz do salonu, sypiesz groszem i dostajesz auto razem z radiem,
    zmieniarka, nawigacja i bez zadnego kabelka. Wszystko pieknie
    zintegrowane.

    J.

  • 63. Data: 2011-01-12 21:38:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 21:11:46 +0100, Papkin napisał(a):

> [...]
    > ile miejsca to zajmuje - radio musi miec wiecej blachy by to opakowac).

    Zieeeew... takie radia były już kilka lat temu.
    Blaupunkt Victoria 48 - jest tak stary, że już zdążył chyba wyjść z
    produkcji. Clarion FZ409E, Alpine IDA i parę jeszcze innych/

    > A tu jeszcze ktos sie upiera przy zmieniarce CD :E

    A w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają Mercedesy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 64. Data: 2011-01-12 21:38:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 20:59:33 +0100, Papkin napisał(a):

    > Ludzie nie pie... glupot. Zmieniarki sa dobre dla szpanerow i dobrych aut na
    > hydropneumatycznym zawieszeniu :)

    A dla dyslektyków?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 65. Data: 2011-01-12 21:44:18
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > tez poszukuje takiego radia i jedyne co udalo mi sie znalezc to
    > jakies syfy za stowke w norauto. aha i szukam tez radio ktore nie ma
    > pokretla do glosnosci a przyciski +/- i tez nie istnieja.

    Mialem nie markowe (DAX) po tym jak mi ukradli markowe no i radio potrafilo
    odbierac "pyk cyk" oprocz normalnego syngalu. Dlatego dlugo nie kupie nie
    markowego. Dodatkowo sporo (i markowych i nie) odbiornikow ma wyglad odpustowy
    :/ A ja lubie klasyczny prosty design jak z lat 90 :)

    A pokretlo w czym przeszkadza? Kupilem mini wierze samsunga i mnie WQRFIA brak
    pokretla, przyciski sa do kitu. Nie mowimy o pokretle z potencjometrem ale
    jakims enkoderem cyfrowym. Pokretlo jest intuicyjne a przyciski nie sa tym
    bardziej gdy ustawiasz po omacku.

    PS
    w tej mni wierzy to nie ma glosnika od wysokich tonow, jest zaslepka. Cholerne
    kitajce, na tym sie da odtwarzac jedynie radio Maryja.

    Do tego w kenwoodzie znalazlem kilka idiotyzmow zafundowanych od programistow
    interfejsu zeby ich *****. Wchodzi nowy utwor (kolejny) mp3, chcesz cofnac do
    poprzedniego a to gowno cofa do 00:00 bierzacego (tego nowego) utworu. Po
    cholere mam cofac sie o 3sekundy? Powinno od razu skoczyc do poprzedniego. Kto
    cofa z 2 sekundy na poczatek utworu? Przez to cofanie sie po mp3 jest
    upierdliwe...

    No i nastepny wynalazek kitajcow (japoncow) to ustawiasz sobie np wieksze basy
    w menui sie owo menu samo laskawie nie zamknie po np 5 sekundach. Zapominam je
    zamknac notorycznie! Czyli scenariusz - ustawiasz cos w menu, zapominasz je
    zamknac. Jedziesz i reka po omacku krecisz pokretlem a tu kurde sie zmieniaja
    nastawy basow, sopranow czy co tam ustawiales sobie 20minut wczesniej. No
    ludzie! Tak jest w kdc 40xx ale ogolnie z radia jestem :)))

  • 66. Data: 2011-01-12 22:01:51
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > kupie nie markowego. Dodatkowo sporo (i markowych i nie) odbiornikow ma
    > wyglad odpustowy :/ A ja lubie klasyczny prosty design jak z lat 90 :)

    no wlasnie wyglad. wspomniany przez Waldka blaupunkt by mi pasowal, nawet
    znalazlem model bez pokretla. ale sam zobacz jak to wyglada :)
    http://allegro.pl/blaupunkt-melbourne-sd27-na-karte-
    sd-tanio-i1403195088.html

    wyglad po prostu zenada.

> [...]
    > potencjometrem ale jakims enkoderem cyfrowym. Pokretlo jest intuicyjne a
    > przyciski nie sa tym bardziej gdy ustawiasz po omacku.

    dla mnie pokretlo nie jest intuicyjne, przyciski wrecz przeciwnie.

    Waldek widze ze jestes zorientowany wiec moze znasz jakies radio ktore by
    mialo tylko SD ale i wyglad nieodpustowy ?

  • 67. Data: 2011-01-12 22:02:24
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Pasmo przenoszenia glowicy magnetofonowej jest zdecydowanie lepsze, niz
    > pasmo przenoszenia glowicy radiowej. Wiec przyzwoicie wykonana
    > kaseta-adapter bedzie lepsza niz transmiter FM i stacje radiowe.

    To prawda, nie mowiac juz o tym, ze kazda stacja nadaje muzyke jak chce,
    tzn. wykorektorowana na swoj sposob. Wszystko to u nich przechodzi przez
    tory, ktore dorzucaja od siebie co nieco. np. kompresor dynamiki, koder
    stereo - do tego sam odbior radia w stereo przy slabnacym poziomie
    sygnalu szumi zauwazalnie, z tym ze nad tymi szumami nikt sie nie
    zastanawia, wiec jest git.
    Prawidlowo wyregulowana kaseta musi dzialac lepiej, nie ma bata.

    No a transmiter w gwoli scislosci mozna zrobic tak, aby sygnal z niego
    byl porownywalny lub nierozroznialny z sygnalem stacji radiowej.
    Niestety nie wszystkie egzemplarze moga sie tym poszczycic.

  • 68. Data: 2011-01-12 22:08:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Zieeeew... takie radia były już kilka lat temu.
    > Blaupunkt Victoria 48 - jest tak stary, że już zdążył chyba wyjść z
    > produkcji.

    Srebrne (w PL nie widze czarnych), nie male (to nie jest dla mnie wada), karta
    fajnie jakby byla zabierana do domu razem z panelem (bo akurat wgram sobie nowe
    mp3*, nie chce mi sie isc po karte specjanie a panel zabieram raczej zawsze ze
    soba). Cena zabija ten produkt jak dla mnie, wyswietlacz ma regulowany kolor
    podswietlenia? To plus a minus to cena wyzsza niz u konkurencji z CD i usb.

    > Clarion FZ409E

    hmmm jeszcze drozsze, przyciski czy dotykowy ekran (do kitu), pokretlo to
    jednak wygodna rzecz

    > Alpine IDA i parę jeszcze innych/

    tez nie tanie (zalezy dla kogo wiadomo) i co najwazniejsze dla mnie wyglada
    kijowo :)

    Nie chce mi sie sprawdzac dalej, lubie radia wygladajace jak KDC 4044, sony cos
    tam GTX 33 itp. Pokretlo jednak przedkladam nad przyciski (a juz jakies
    dotykowe wynalazki zupelnie, wciskaj to w rekawiczkach zimowa pora!)

    Te co wymieniles to sa drozsze marki a pozbyli sie napedu CD, cene utrzymali
    jednak na wysokim poziomie a powinno byc inaczej...

  • 69. Data: 2011-01-12 22:17:23
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > no wlasnie wyglad. wspomniany przez Waldka blaupunkt by mi pasowal,
    > nawet znalazlem model bez pokretla. ale sam zobacz jak to wyglada :)
> [...]

    Wyglada jak Aborygen ;d

    > dla mnie pokretlo nie jest intuicyjne, przyciski wrecz przeciwnie.

    ok o gustach... wcisnij przysik z skorzanych rekawiczkach...

    > Waldek widze ze jestes zorientowany wiec moze znasz jakies radio
    > ktore by mialo tylko SD ale i wyglad nieodpustowy ?

    podal kilka probujac torpedowac moj post i w sumie fakt jest kilka ale do mnie
    zadna z propozycjni nie przemowila

    Kenwood jest za <300zl + 70zl pendrive 8GB snippy, przyciski naprawde sa ble ;P

  • 70. Data: 2011-01-12 22:35:29
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > podal kilka probujac torpedowac moj post i w sumie fakt jest kilka ale do
    > mnie zadna z propozycjni nie przemowila

    znalazlem fajne Clarion FB288RBT. tylko cena 2x za duza, bt mi niepotrzebne.
    reszta syf , sam zobacz
    http://www.skapiec.pl/site/cat/35/filtr/_0_0_0_0_0_1
    7405_0_0_0_0