  • 51. Data: 2012-02-25 15:39:54
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 14:16:46 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Thu, 23 Feb 2012 23:13:30 -0800 (PST), Czarek Daniluk
    >
    > Nie tylko w Warszawie. W każdym większym mieście.

    nie tylko w miescie - na gierkowce to praktycznie na kazdym skrzyzowaniu
    przelatywali, a dalej dk8 w kierunku wrocka to na co drugim.

    J.

  • 52. Data: 2012-02-25 23:48:41
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko w Warszawie. W każdym większym mieście.

    nie sadze, mi takie praktyki do glowy nie przychodza
    chyba ze jakis debil siedzi metr za mna

  • 53. Data: 2012-02-25 23:55:57
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Nim pochwalisz zaczekaj na jakieś recenzje :)
    > I to tak najlepiej pół roku gdyby się miało okazać że fotoradar mało
    > dochodowy i może warto skrzyżowanie podkręcić tak żeby fotoradar na siebie
    > zapracował.
    >
    > Kilka straży gminnych takie urządzenia już ma.
    > A na skrzyżowaniu najkrótsze na świecie pomarańczowe światło - w praktyce
    > nie do wyhamowania jak się zapala.
    > Pomarańczowe trwa może 1.5s, potem dwie szybkie fotki dokumentujące że
    > samochód porusza się po skrzyżowaniu na czerwonym świetle.

    zmroziles mi krew, nie zebym wierzyl w prawosc prawa
    ale do licha to przeciez pachnie prokuratura i anluwaniem wszelskich
    mandatow
    + powazne wyroki dla osob praktykujacych ow proceder

    to tak samo jak ustawic swiatla zielone na 10sekund
    ja sie wyorbie, ktos inny nie, a babcie beda bulic

    nie sens w tym by bylo szybko ale bezpiecznie na kazdej krzyzowce

    > Dojeżdżając i widząc że pali się zielone na dobrą sprawę trzeba się
    > zatrzymać, zaczekać na czerwone i dopiero wtedy można bezpiecznie ruszyć.
    > Bo jadąc nawet 40km/h nie ma możliwości żeby zatrzymać się w ciągu sekundy
    > - jak komuś się pechowo trafi to pomarańczowe tuż przed wjazdem na
    > skrzyżowanie to choćby stanął na uszach dostanie mandat za wjazd na
    > czerwonym świetle.

    jaka to krzyzowka? moze pozew zbioryw lub sprawa w uwaga tvn lub cus?

  • 54. Data: 2012-02-26 00:01:43
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Nie wypaczaj tego co napisałem. Gdyby światła były "ucudaczane" to
    > łapali by się na nie właściwie wszyscy, ponieważ czas reakcji to pow.
    > sekundy (tak trzeba przyjąć). Tymczasem na czerwonym i żółtym jeździ
    > sporo osób z pełną premedytacją, a później płacz, że oni na żółtym
    > wjechali.

    bo to tez zalezy od pola widzenia i zdarzenia
    skoro zolte sie swieci 4-6sekundy

    to kiedy je przekraczem kiedy z linia 0 przelece na czerwonym ?
    widzac to swiatlo mialem pomaranczowe i tak kazy ci zezna
    nigdy nie bede w stanie dostrzec czerwonego nie wiedzac
    ile mam jeszcze sekund na pomaranczowym i ile trwa cykl

    uczciowosc naoczna policjantow byla nie raz negowana w uwaga pirat
    gdy autentycznie kolescie przelatywali na zoltym a czerwona wlaczalo sie pod
    ich dachem

  • 55. Data: 2012-02-26 00:02:40
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > do pełnej jasności) - pyk czerwone. Ale nie ma tam foto-czerwono-radaru. I
    > gdzie taką niezgodność się zgłasza, bo w rozporządzeniu nic o tym nie
    > widzę?
    > Zgłosiłem kiedyś takie coś policji (myśląc prosto - może to
    > awaria/błąd/ktoś coś zepsuł, a policja powinna wiedzieć kto to serwisuje i
    > gdzie to zgłosić) - dostałem odpowiedź "rozporządzenia to są dla tych co
    > projektują światła i znaki, a dla obywatela są znaki i światła takie jakie
    > zastanie, i obywatel ma się dostosować dawanych przez nie sygnałów"

    nowe swiatla maja diody
    daj filmik i namiary gps

  • 56. Data: 2012-02-26 00:09:40
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:ji7pes$a4u$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

    > W Warszawie to ja bym zgłosił do Zarządu Dróg Miejskich. W Twoim mieście
    > też jest pewnie firma odpowiedzialna za sprawy drogowe.
    > Jak masz ochotę to można też sprawdzić czy na szafie sterowniczej do
    > świateł nie ma nalepki z nazwą firmy konserwującej.

    tak
    marszalek wojewodztwa
    tam wchodzi kasiora z biznesu

  • 57. Data: 2012-02-26 00:12:48
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:ji85of$hop$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja do ZDM zgłaszałem telefonicznie kilka usterek na drodze (wystające z
    > jezdni żelastwo, drut zwisający z latarni nad jezdnią itp.) i po kilku
    > godzinach było to poprawione.
    > Napisałem też maila w sprawie lepszego oznakowania skrzyżowania i dostałem
    > odpowiedź, niestety wymijającą. Na szczęście na skrzyżowaniu postawili
    > światła.

    tutaj jest polska
    jak ktos im nie kaze to kowalski moze sobie nadmuchac pompke

    tutaj nikt niie zrobi tobie lepiej by bylo pewnie przyjemniej i wygodniej
    masz bulic jak taki ubek za wszystko bo jestes polakiem

  • 58. Data: 2012-02-26 00:20:30
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > On Fri, 24 Feb 2012 11:07:37 +0100, Artur Maśląg wrote:
    >
    > Tu masz to skrzyżowanie i mandat dla kierowcy który robił co mógł (na
    > zbliżeniu widać światła stopu), ale niestety mając te 1.5s na wyhamowanie
    > zatrzymał się jakiś metr za linią:
    > http://emil-tv.pl/galerie/odc-42/zdjecie-1.jpg
    > 300zł i 6pkt, ewentualnie wycieczka do sądu w Człuchowie gdzie sprawa
    > pewnie jest do wygrania, tylko trzeba się przejechać, być może kilka razy.

    to jest karygodne
    wzywaja czlowieka by hamsko od niego wyludzic danine
    gdyby chcial to by olal i przelecial czerwone wowczas sie nalezy

    ale w takim wypadku trzbe nie miec gadnosci by wzywac ludzi

  • 59. Data: 2012-02-26 00:23:14
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Tyle że sprawa w sądzie inna niż postępowania nakazowe, to dla obwinionego
    > większy koszt niż sam mandat. Więc możliwość odwołania do sądu jest czysto
    > teoretyczna - dla bogatych ludzi którzy mają ochotę dla sportu się pobujać
    > po sądach.

    zalozmy ze wygra wyrok moze wydepic odszkodowanie za stracony czas dojazdy
    itp?

  • 60. Data: 2012-02-26 11:34:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 26 Feb 2012 00:23:14 +0100, KrisPolska wrote:

    > zalozmy ze wygra wyrok moze wydepic odszkodowanie za stracony czas dojazdy
    > itp?

    Można, ale z automatu przysługuje Ci zwrot za dojazd drugą klasą
    komunikacji publicznej.
    Wszystko ponadto to już uznanionwa sprawa sądu - bo nie masz pewności czy
    zwrócą Ci kilometrówkę za dojazd, i czy za dzień urlopu w pracy zwrócą Ci
    pełną dniówkę.