  • 21. Data: 2012-03-04 14:49:24
    Temat: Re: RYSIK czy niezbedny do Windows Mobile?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > właśnie! Tylko że o wykastrowaniu albo słabościach nie dowiesz się ani od
    > sprzedawcy ani z instrukcji.

    No fakt, od sprzedawcy, zwłaszcza z (za przeproszeniem) Allegro, nie dowiesz
    się niczego sensownego, natomiast z instrukcji (a zwłaszcza specyfikacji) i
    owszem, nie wspominając już o całkiem prężnym http://samsungbadaos.pl/. Po
    co zatem krytykować w czambuł cały system na podstawie li tylko rzutu oka na
    wykastrowaną mydelniczkę w czyimś ręku, w dodatku zakupioną prawdopodobnie
    na (za przeproszeniem) Allegro, czyli o wątpliwej sprawności technicznej?

    JoteR

  • 22. Data: 2012-03-04 16:50:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 04.03.2012 14:24, Vza Vizenza pisze:

    > O fajnie! Taki najbardziej oczywisty przypadek, jestes w obcym miescie
    > i chcesz znalezc polaczenie komunkacji miejskiej oraz najdogodniejszy
    > pociag/autobus: jakdojade.pl e-podroznik.pl
    > Oraz rzecz jasna: maps.google.com
    >
    > To ciekawe jak wypada obsuga tych 3-ch portali na wymienionych
    > smartfonach?

    chche, jakoś niefortunnie te strony wybrałeś. Jakdojadę.pl czy na
    androidzie czy na WM ma swój odpowiednik dla urządzeń przenośnych. mało
    tego, wewnątrz jest mapka z gooogle maps. Krótko: na małym ekranie i780,
    strasznie trzeba się namęczyć aby po wpisaniu nazwy miejscowości, wybrać
    z listy jeden z pierdyliona przystanków. Niemnie je jednak da sie. na
    androidzie niema problemu. Filmiki poszły na priva, ale chyba niewiele
    wnoszą. Co do google maps. na WM i Androida występuje to jako osobny
    program, ale chyba i tak mało kto korzysta skoro prawdziwych nawigacji
    jest od groma. (tu i tu działa ump, a ump to... wiadomo)
    ToMasz

  • 23. Data: 2012-03-04 17:37:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-01 07:26, v...@g...com wrote:
    > Przymierzam sie aby kupic uzywanego (bo innych nie ma) Diamond lub Omnie, z Windows
    Mobile. Takze waham sie czy nie lepiej wziac Gio lub cos innego budzetowego z
    Androidem. Jednak mowia, ze ogolnie WM szybciej zasuwa na tym samym CPU (prawda to?)
    Omnia zawsze jest oferowana z rysikiem, po co on jest i czy nia da sie bez niego
    swobodnie uzywac telefonu? Raczej nie wyobrazam sobie zeby sie jeszcze jakis
    dodatkowy przedmiot platal z telefonem, coz za bzdura...

    Ile chcesz wydac na ten telefon? Bo to kluczowa sprawa...