    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Date: Thu, 18 Aug 2011 19:48:36 +0200

    W dniu 2011-08-18 19:04, MZ pisze:

    > Źle postawiona teza w temacie.

    Moze i zle.

    > Nie RWD tylko BMW z RWD, i nie jakieś tam
    > BMW tylko ściśle określone pełnoletnie egzemplarze będące w zasięgu
    > finansowym byłych posiadaczy "tjuningowanych" "Golfiaczy". Uogólnienia
    > są złe, ale w tej kwestii niestety są usprawiedliwione.

    Ale pierdolisz.
    Tak sie sklada, ze w obu opisanych przypadkach te pelnoletnie beemki nie
    sa pelnoletnie i to z cala pewnoscia.
    Druga sprawa, ze fani VW szczegolnie tych tjuningowanych nie sa
    przewaznie fanami BMW.
    Za to takie fiutki jak Ty, dorabiaja sobie ideologie, zeby sobie
    podbudowac wlasne ego czy inny prestiz...

    --
    Karolek