  • 1. Data: 2011-07-31 15:34:40
    Temat: RTL818x SDK
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    bawił się tu Ktoś może SDK dla SoC RTL8186?
    skąd czerpać dokumentację, zwłaszcza drivera WLAN?

    P.S.
    nowa książka: http://www.btc.pl/index.php?ukey=product&productID=1
    84248
    ciekawe czy standard, czy może coś wartościowego, cena z kosmosu.

  • 2. Data: 2011-07-31 17:33:41
    Temat: Re: RTL818x SDK
    Od: Arkady <p...@o...eu>

> [...]
    84248
    > ciekawe czy standard, czy może coś wartościowego, cena z kosmosu.

    Google zdechlo ?

    http://www.linux-mips.org/wiki/Realtek_SOC

    Ten uklad jest tak stary ze na jego temat powstaly tony dokumkentacji i
    softu.

  • 3. Data: 2011-07-31 18:12:01
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://www.linux-mips.org/wiki/Realtek_SOC

    coś Ci się chyba pomyliło, żadnej dokumentacji nie ma, jest jakiś lewy soft
    który zresztą nie działa...

  • 4. Data: 2011-07-31 18:16:43
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > Google zdechlo ?
    >
    > http://www.linux-mips.org/wiki/Realtek_SOC
    >
    > Ten uklad jest tak stary ze na jego temat powstaly tony dokumkentacji i
    > softu.

    Szkoda czasu na karmienie trola kretyna.

  • 5. Data: 2011-07-31 18:19:09
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > coś Ci się chyba pomyliło, żadnej dokumentacji nie ma, jest jakiś lewy
    > soft który zresztą nie działa...

    Wybacz ale lewy to ty chyba miales miec na imie, bez urazy ale najpierw
    sie zdecyduj jaki to realtek bo 8181 i 8186 to inna bajka i troche inne
    SDK. Dokumentacji jest w qrwe bo to MIPS z naklejka Realtek. Wystarczy
    zerknac na Openwrt o reszcie nie wspomne.

  • 6. Data: 2011-07-31 18:20:37
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-31 20:16, Gomez pisze:

    > Szkoda czasu na karmienie trola kretyna.

    Napisales o sobie ?

  • 7. Data: 2011-07-31 18:25:37
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > Szkoda czasu na karmienie trola kretyna.

    Tak miales miec na imie ? Kretyn ?

    http://approsoftware.com/download/

  • 8. Data: 2011-07-31 19:09:32
    Temat: Re: RTL818x SDK[OT]
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 31.07.2011 20:12, identifikator: 20110701 pisze:

    > coś Ci się chyba pomyliło, żadnej dokumentacji nie ma,
    Chciałbym tylko Cię poinformować, że znowu wyszedłeś na łajzę, która z
    googli nie potrafi skorzystać. ;)

    > jest jakiś lewy
    > soft
    Obraziłeś sporo developerów. Dlaczego?

    Michoo

  • 9. Data: 2011-07-31 20:08:15
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-31 21:09, Michoo pisze:

    > Chciałbym tylko Cię poinformować, że znowu wyszedłeś na łajzę, która z
    > googli nie potrafi skorzystać. ;)

    > Obraziłeś sporo developerów. Dlaczego?

    Dupaloverzy nie placa mi za reklame wiec dlaczego mam podawac linki do
    ich prac. A pierwszy lepszy z brzegu appro to nawet chyba slepy potrafi
    znalezc.

  • 10. Data: 2011-08-01 08:48:20
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Tak miales miec na imie ? Kretyn ?