  • 1. Data: 2015-06-16 01:40:18
    Temat: RSMP Rajd Kaszub - startujemy :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Debiut naszej załogi w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski!

    W przyszły weekend (20-21.06) odbędzie się Rajd Kaszub, eliminacja
    Rajdowych Mistrzostw Polski, która będzie naszym debiutem w tej, najwyższej
    w Polsce, randze rajdów samochodowych

    Startujemy naszą Hondą z numerem 46, w klasie 4N (klasa samochodów
    produkcyjnych, napędzanych atmosferycznym silnikiem do 2000ccm) .

    Wszystkich kibiców i sympatyków naszej drużyny zapraszamy do kibicowania
    nam na kaszubskich odcinkach i gdańskim Power Stage przy stadionie PGE
    Arena, który transmitowany będzie na żywo w TVP Sport.

    Chcącym znaleźć miejsce do oglądania polecam przewodnik rajdowy, w którym
    są mapy odcinków i harmonogram czasowy:
    http://www.rajdkaszub.pl/uploads/RALLY_GUIDE.pdf

    Już możemy podziękować tym, bez których start nie byłby możliwy - firmie
    PIT STOP SERWIS z Tczewa, która zapewniła profesjonalny serwis ogumienia,
    oraz ekipie z naszego warsztatu, czyli Stanisław Krzemiński, Piotr Pluta i
    Krzysztof Szomburg którzy przygotowali naszą Hondę w czasie kiedy miałem
    awarię nogi i sam nie mogłem się tym zająć.

    Jednocześnie prośba do osób o zacięciu mechanicznym - brakuje osób do
    pomocy przy serwisie auta w czasie rajdu.
    Jeśli ktoś ma chęć i byłby skłonny nam pomóc w czasie serwisu (sobota w
    godzinach 15-22 i niedziela 7-13 - pod PGE Arena Gdańsk), serdecznie
    zapraszamy i z góry dziękujemy.
    Do zobaczenia na odcinkach!

  • 2. Data: 2015-06-18 20:18:59
    Temat: Re: RSMP Rajd Kaszub - startujemy :)
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 01:40, Tomasz Pyra pisze:
    > Debiut naszej załogi w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski!

    No, gratuluję konsekwencji!

    > Do zobaczenia na odcinkach!

    :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2015-06-23 01:17:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 16 Jun 2015 01:40:18 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Debiut naszej załogi w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski!

    Udało się dojechać do mety i to nawet nie na ostatnim miejscu :)

    https://www.youtube.com/watch?v=DlQjG-GWOnw

  • 4. Data: 2015-06-26 01:46:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 23 Jun 2015 01:17:33 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Udało się dojechać do mety i to nawet nie na ostatnim miejscu :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DlQjG-GWOnw

    I film nam nakręcili :)
    https://www.youtube.com/watch?v=KXiUFKuToOw

  • 5. Data: 2015-06-26 09:35:46
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-26 o 01:46, Tomasz Pyra pisze:

    > I film nam nakręcili :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=KXiUFKuToOw

    świetna zabawa
    wytłumacz mi jeszcze co oznaczają komunikaty (4+, 4-, cztery lewy
    zostań, cztery lewy cipka :)
    Ja dopiero zaczynam zabawę i przy pierwszym starcie większość
    komunikatów mojego pilota to "hamuj", "zwolnij" albo "kurwa hamuj" :)

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-06-26 10:01:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 26 Jun 2015 09:35:46 +0200, dddddddd napisał(a):

    > świetna zabawa
    > wytłumacz mi jeszcze co oznaczają komunikaty (4+, 4-, cztery lewy
    > zostań, cztery lewy cipka :)

    Cztery to promień zakrętu.
    Jeden to najciaśniejszy przejeżdżany najwolniej, siedem to najszybszy -
    prawie prosta.
    Plus i minus to taki trochę szybszy, albo trochę wolniejszy od typowej
    czwórki.

    Lewy zostań ozacza że na wyjściu z tego lewego należy zostać po lewej
    stronie drogi (bo pewnie zaraz za nim jest od razu prawy jeszcze
    trudniejszy).

    A cipka to nie wiem - takiego chyba nie było, gdzie to widzisz na
    onboardzie? :)

    Tak z takich dodatkowych komend to jeszcze przytnij, tnij i nie tnij.

    Może być też szroko, wąsko, grubo i chudo :)
    Zamyka, otwiera, przymyka, zamknięty albo otwarty.
    Do tego są szczyty i kule.
    I pewnie jeszcze kilka rzeczy.

    > Ja dopiero zaczynam zabawę i przy pierwszym starcie większość
    > komunikatów mojego pilota to "hamuj", "zwolnij" albo "kurwa hamuj" :)

    Wszystko zależy co widać.
    Jak się przechodzi przez ślepy szczyt, to zakręt za nim musi być bardzo
    dokładnie opisany :)

  • 7. Data: 2015-06-26 10:12:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > I film nam nakręcili :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=KXiUFKuToOw

    fajnie, chociaż wygląda jakbyście straaasznieee wooolnoooo jechali :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2015-06-26 10:20:39
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-26 o 10:01, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > trudniejszy).
    >
    > A cipka to nie wiem - takiego chyba nie było, gdzie to widzisz na

    no dobra, miałem chwilę przerwy w oglądaniu i załadował się filmik innej
    załogi ;)

> [...]
    > I pewnie jeszcze kilka rzeczy.

    > Wszystko zależy co widać.
    > Jak się przechodzi przez ślepy szczyt, to zakręt za nim musi być bardzo

    na razie natłok pracy nie pozwala mi na kolejny start w kajtku, ale ubaw
    z oglądania filmików z pierwszych startów po pachy.
    Jako że inwestuję minimalne pieniądze, to i przygody są - po zakupie
    auta za 3500zł włożyłem 800zł w wymianę silnika (bo korbowód chciał się
    przewietrzyć), przy pierwszym starcie okazało się że hamulec nożny
    hamuje głównie... lewym tylnym kołem :)
    Do tego gówniane opony (teraz kupiłem na przód semislicki, ale jeszcze
    na nich nie startowałem).
    Co do hamulca - już zrobione tylne, na razie nie chcę inwestować w
    hydrauliczny ręczny z korektorem, a że rozdział 50/50 skutkuje
    hamowaniem tyłem to mam już jakieś nieregulowane korektorki które mam
    zamiar powpinać w tylne przewody (mam nadzieję że to pomoże, ew dociążę
    tył felgami).
    Ale ogólnie - mimo że plasuję się w czołówce (licząc od końca :) to
    zabawa jest przednia :)
    Z resztą na kajtkach jest dość mocny wyścig zbrojeń w którym na razie
    nie mam zamiaru uczestniczyć - na razie powalczę z hamulcami i oponami
    (toyo nie kupię bo komplet to też prawie koszt auta, ale federale połowę
    z tego), następnie z zawieszeniem. Mocy za specjalnie mi nie brakuje
    (przynajmniej na razie, w razie czego znalazłem DIY jak przerobić dolot
    żeby zyskać trochę mocy - ale wtedy przydałby się też wydech 4-2-1),
    bardziej szpery - ale ona droższa niż auto :). W zasadzie wszystko mam w
    serii, z resztą autko to jest moim drogowym autem zastępczym jak inne
    jest w warsztacie

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-06-26 10:44:19
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-06-26 o 10:12, masti pisze:

    > fajnie, chociaż wygląda jakbyście straaasznieee wooolnoooo jechali :)

    zawsze dużo lepiej wygląda onboard, chociaż wersja dla żony brzmi
    "przecież oni wolno jadą" :)
    Myślałem o wyjechaniu na trasy Walimskie (dolnośląskie) - chciałem
    pokazać żonie filmik jak tam fajnie, a tam na każdym filmiku jakieś auta
    w rowach ;)

    Łukasz

  • 10. Data: 2015-06-26 11:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
> [...]

    Eleganckie kombinezony, lsniace kaski, swieze wnetrze .. pogratulowac
    sponsora ? :-)

> [...]
    >Myślałem o wyjechaniu na trasy Walimskie (dolnośląskie) - chciałem
    >pokazać żonie filmik jak tam fajnie, a tam na każdym filmiku jakieś

    Mow, ze dobrzy kierowcy do rowow nie wpadaja :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=s0AXyv55VLo

    No i ... zawsze mozecie sie ograniczyc do malucha :-)

    J.