  • Data: 2010-03-22 09:26:33
    Temat: Re: RS232C jako PS-2
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 22.03.2010 10:07, schrieb PeJot:

    > Ciśnieniomierz to BC Biomedical DPM-2350. Producent oferuje gotowy kabel
    > o symbolu BC20 - 41337 Communications Cable (7Pin Mini-Din to DB 9 F) i
    > nie wiem czy warto ryzykować i robić samemu.

    w sumie nie jest to "rocket science", kwestia tylko znalezienia pinów.
    Ponieważ nie ma toto hand shake masz tylko masę Rx i Tx. Mierząc
    napięcia na nogach raz względem masy i względem zasilania (coby znaleźć
    masę) powinieneś je znaleźć. Tym sposobem sprawdzisz też, czy jest to
    normalny RS232 z napięciami +-10-12V czy też TTL. Jeżeli jednak kabelek
    nie kosztuje >>30$ to bym taki kupił i nie zawracał sobie głowy
    pierdołami ;-).

    Waldek