  • 11. Data: 2010-05-21 08:56:21
    Temat: Re: RS 1200 GS Adventure
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** Rich wrote:
    Tyfus, oświeć mnie mnie proszę bo jestem nie w temacie.
    To jaki motor o podobnym zastosowaniu kupić. Ma być niezawodny. Gwarantuję,
    że będe o niego dbał jak o cżłonka rodziny :).

    Nie wiem dlaczego nie widze czesci postow - a KF nie uzywam...
    Rysiu - nie wiem i Ci nie odpowiem, ale w zwiazku z tym ze robie na codzien
    przy samochodach to osmiele sie stwierdzic ze niezawodne pojazdy skonczyly
    sie (oprocz nielicznych wyjatkow) z poczatkiem XXI wieku.
    Od tego czasu niezawodnoscia zajmuja sie zamiast inzynierow-kostruktorow
    spece od reklamy i budowania brandu.
    I przyklad przywolanej marki okazuje sie ze to bardzo skuteczne rozwiazanie.

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-05-21 09:04:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > sie (oprocz nielicznych wyjatkow) z poczatkiem XXI wieku.
    > Od tego czasu niezawodnoscia zajmuja sie zamiast inzynierow-kostruktorow

    e-e, księgowi.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 13. Data: 2010-05-21 11:48:32
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:
    > Nowe bmw niezawodne? Hehehe, hehehehehe.

    Zaaaaaraaaaz, a kto to chciał kupić F800GS?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2010-05-21 14:10:58
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-21 10:56, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > spece od reklamy i budowania brandu.
    > I przyklad przywolanej marki okazuje sie ze to bardzo skuteczne rozwiazanie.

    No to gdzie szukać uczciwej porady jaki motor kupić?
    Zgadzam się z tobą odnośnie samochodów i niezawodności pojazdów ..

  • 15. Data: 2010-05-21 16:29:49
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Don Pedro wrote:

    > Zaaaaaraaaaz, a kto to chciał kupić F800GS?

    Ja. Ale sie przy tym nie oklamywalem.
    K.

  • 16. Data: 2010-05-21 16:45:34
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-20 22:34, Rich pisze:

    > Tyfus, oświeć mnie mnie proszę bo jestem nie w temacie.
    > To jaki motor o podobnym zastosowaniu kupić. Ma być niezawodny.
    > Gwarantuję, że będe o niego dbał jak o cżłonka rodziny :).

    R1100/R1150GS po prostu:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-05-21 16:48:47
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-21 18:45, Monster pisze:

    > R1100/R1150GS po prostu:-)

    Można jeszcze kupić taki nowy?

  • 18. Data: 2010-05-21 17:45:42
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kocyk pisze:

    > Ja. Ale sie przy tym nie oklamywalem.

    Nieno, ja wiem, ale Ty chciałeś gdzieś tym dalej jechać, a teraz takie
    radykalne opinie?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 19. Data: 2010-05-21 17:46:59
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Rich pisze:

    > Można jeszcze kupić taki nowy?

    Pewnie nie, ale pogadaj z Reidem, to może Ci coś sensownego przyciągnie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2010-05-21 21:19:43
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Rich"
    No to gdzie szukać uczciwej porady jaki motor kupić?

    Czytac i filtrowac informacje - patrzec co sie podoba...
    HINT: producent z kraju na J (azja) i z nazwa na H lub Y.
    I nie nowe - roczne, dwuletnie (mozna trafic nieuzywane)

    --
    Tytus
    żółta motorynka