  • 21. Data: 2010-05-21 22:30:13
    Temat: Re: RS 1200 GS Adventure
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Tytus wrote:
    > Siemka
    > *** "Rich"
    > No to gdzie szukać uczciwej porady jaki motor kupić?
    >
    > Czytac i filtrowac informacje - patrzec co sie podoba...
    > HINT: producent z kraju na J (azja) i z nazwa na H lub Y.
    > I nie nowe - roczne, dwuletnie (mozna trafic nieuzywane)

    Producent na Y to ma taki flagowy motocykl, ze mu zdech amor przy 20kkm,
    lozyskowanie wahacza przy 30 i wal przy 50. Drobiazgi pominalem.
    K.

  • 22. Data: 2010-05-22 07:24:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Producent na Y to ma taki flagowy motocykl, ze mu zdech amor przy 20kkm,
    > lozyskowanie wahacza przy 30 i wal przy 50. Drobiazgi pominalem.

    zaczynam powoli czytać Ciebie w tym temacie, bez składania literek. jest
    coś o Y, a ja już nucę: zdech mu amor po 20kakaaaaaeeeeeeemmmm,
    loooozyskowaaaaaaanieeeee wahaaaaaacza przy 30tuuuuuuuu i wałłłłłłł przy
    50ciuuuuuu
    lalalalaa

    hyhyhy

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2010-05-24 10:10:51
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-21 19:46, Don Pedro pisze:

    > Pewnie nie, ale pogadaj z Reidem, to może Ci coś sensownego przyciągnie.
    >
    > pozdr
    > DP
    > TL-S

    Dzieki za rady. No to szukam coś na H.