  • Data: 2014-10-03 17:02:15
    Temat: Re: ROUTE 66 -- niebo w gębie ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 542e93d6$0$12626$6...@n...neostrada.pl

    > W końcu zostanie mi tylko RMaps, Orux i OsmAnd?
    > Już wiem, jak nakłonić Orux do ,,nawigowania''.
    > Wiem od dawna, ale teraz sobie przypomniałem.
    >
    > RMaps jest szybki (klikam i mam) ale jego pliki
    > offlajnowych map są bardzo duże.
    >
    > Nie wiem, dlaczego OsmAnd kiedyś nie wyznaczał trasy
    > a teraz wyznacza bezproblemowo. Może to sprawa nowej
    > wersji aplikacji.

    Mi zawsze wyznaczał dobrze. A ile teraz waży mapa do RMaps? Ja mimo
    tego że nie leży mi OSM, to jednak na próbę pobrałem najnowszą wersję do
    OsmAnda, i jak sie okazuje jej objetość po rozpakowaniu przekroczyła już
    1GB!, a jest nadal mniej dokładna w terenie pozamiejskim od UMP, która
    ma ponad 3krotnie mniejszą objętość.. Jednak muszę mimo to przyznać że
    znacznie ta jej dokładność sie poprawiła. Do tego stopnia że da się jej
    już do nawigowania używać.