  • 91. Data: 2013-01-18 14:54:46
    Temat: Re: ROTLF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail v...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/slimak-b
    lokuje-budowe-obw

    > Ty sie ciesz jak juz domkna... Oby im finansow starczylo po
    > przeniesieniu, bo czasem moze sie okazac, ze jak je przeniosą, w
    > następnym "kwadraciku" zyje ultra-rzadki gatunek mrowek albo innego
    > dziadostwa...

    "najśmieszniejsze" jest to że w całej sprawie nie chodzi o ślimaczki tylko
    o upierdliwców z pobliskiej gminy, którzy to dla włąsnego widzimisię
    upierdolili budowę obwodnicy znajdując te ślimaczki.
    Szkoda, że nikt nie bierze pod uwagę faktu, w jaki sposób brak obwodnicy
    jest upierdliwy dla sporej częsci Poznania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 92. Data: 2013-01-18 16:30:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
> [...]
    > Szkoda, że nikt nie bierze pod uwagę faktu, w jaki sposób brak obwodnicy
    > jest upierdliwy dla sporej częsci Poznania.

    Jakiej sporej?
    Dla całego Poznania, bo z braku kompletnej obwodnicy część Tirowców ciągle
    uparcie chce się pchać przez miasto, olewając zakazy również we wschodniej
    części.

  • 93. Data: 2013-01-18 20:39:45
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-18 14:54, Budzik pisze:

    > Szkoda, że nikt nie bierze pod uwagę faktu, w jaki sposób brak obwodnicy
    > jest upierdliwy dla sporej częsci Poznania.

    Nikt nie bierze pod uwagę, że paląc śmieci - smrodzi wszystkim sąsiadom,
    nikt nie bierze pod uwagę, że pałętając się przy osi jezdni bez wyczucia
    i umiejętności płynnej jazdy - blokuje dziesięciu innych
    że ruszając spod świateł jak pipa - morduje przepływowość skrzyżowania..
    A po co ma się innymi przejmować? Lepiej wszystkim wkoło utrudunić :)
    "Niełatwo zrobić każdemu dobrze.. ale bardzo łatwo wszystkich wkurwić" :)

    Jesteśmy narodem chamów i kmiotów. Muszą jeszcze ze dwa pokolenia
    wymrzeć (tak, z moim włącznie :) ), żeby zaczęło być normalniej..

    Kto ja jestem? Polak mały.
    Mały zawistny i podły...

    http://www.youtube.com/watch?v=B-i857rhtVc :)

  • 94. Data: 2013-01-18 20:54:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jakiej sporej?
    > Dla całego Poznania, bo z braku kompletnej obwodnicy część Tirowców
    > ciągle uparcie chce się pchać przez miasto, olewając zakazy również we
    > wschodniej części.

    Dla całej nie.
    Bo np. dla nie zmotzowanych co dodatkowo nie ruszają sie dalej niż 1km od
    domu, to nie ma dużego znaczenia.
    Pzykładowo założę się o duze pieniąze że mojej babci ten problem "loto"...

    P.S. Nie czepiaj się słówek!
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 95. Data: 2013-01-18 22:09:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > domu, to nie ma dużego znaczenia.
    > Pzykładowo założę się o duze pieniąze że mojej babci ten problem "loto"...

    Dla całego w sensie geograficznym, a nie dla każdego człowieka w Poznaniu -
    myślałem że to oczywiste.

  • 96. Data: 2013-01-19 09:54:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Dla całego w sensie geograficznym, a nie dla każdego człowieka w
    > Poznaniu - myślałem że to oczywiste.

    Pisząc "dla części" miałem na myśli część Poznaniaków a nie część Poznania
    - myślałem, że to oczywiste.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 97. Data: 2013-01-19 11:05:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Pisząc "dla części" miałem na myśli część Poznaniaków a nie część Poznania

    Napisałeś o części Poznania, nie o poznaniakach, więc w żaden sposób nie
    było to co teraz piszesz oczywiste, a wręcz przeciwnie.

  • 98. Data: 2013-01-19 13:54:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Napisałeś o części Poznania, nie o poznaniakach, więc w żaden sposób
    > nie było to co teraz piszesz oczywiste, a wręcz przeciwnie.

    Widzę, że dla kolegi wszystko musi być literalnie, na szczęście język
    trochębogatszy od Twojej wyobraźni.

    Przykładowo: cały Poznań świętuje Nowy Rok nie oznacza, że NR świętują
    ulice, budynki i miejskie szalety. Oznacza, że świętują poznaniacy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 99. Data: 2013-01-19 14:06:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Widzę, że dla kolegi wszystko musi być literalnie,

    Musi nie musi, ale jak ma być zrozumiale, to wypadałoby pisać zgodnie ze
    znaczeniem słów których się używa.
    Albo przynajmniej nie wypierać się później użycia niezbyt fortunnego
    sformułowania, szczególnie, że na nic ważnego to nie wpływa.

    > na szczęście język
    > trochębogatszy od Twojej wyobraźni.
    >
    > Przykładowo: cały Poznań świętuje Nowy Rok nie oznacza, że NR świętują
    > ulice, budynki i miejskie szalety. Oznacza, że świętują poznaniacy.

    Jasne.
    Ale jak napiszesz, że część Poznania świętuje otwarcie nowej ulicy, to każdy
    normalny zrozumie to tak, że świętuje jedna czy kilka dzielnic, ale nie
    wszystkie.

  • 100. Data: 2013-01-19 16:13:45
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-14 23:21, megrims pisze:

> [...]

    > ślimaka.
    >
    > Bez jego przeprowadzki nie może ruszyć ostatni etap budowy zachodniej

    Jesteś taki głupi czy tylko taki głupio piszesz? I co w tym jest
    śmiesznego? Bardzo dobrze że dba się o zagrożone gatunki.

    Rafał