  • Data: 2012-01-18 14:30:41
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 Jan 2012 13:48:51 +0100, Krzysztof 45

    > A jaki to ma związek? Tu w PL tez musi żreć mieszkać i co tam jeszcze.

    Ma znaczenie, bo koszty utrzymania są inne. Ja już znam paru takich, co
    zwęszyli dobrobyt zagranicą, który tak tutaj wychwalasz. Szybko zostali
    zweryfikowani. W tym siostrę cioteczną, co pojechała do Włoch, zapraszała
    na salony, chwaliła się ile to pieniędzy tam trzepią. Po dwóch latach
    wrócili, jak nic nie mieli tak nie mają. Gorzej, bo nawet małżeństwem już
    nie są.

    Także błagam cię, schowaj te głodne kawałki w buty. Opowiadasz te
    populistyczne kawałki o dobrobycie z takim przekonaniem jakby inni życia
    nie znali.

    > Zobacz ile zarabia sie w Austi i jak się ma te ichne 8PLN za litr paliwa.

    Ale ja nie mieszkam w Austrii i nie planuję się tam przeprowadzić, to co to
    mnie obchodzi jak tam jest? Przykład ceny paliwa w EU miał na celu pokazać,
    że to nie tylko u nas cena paliwa idzie w górę, jak tu niektórzy z uporem
    maniaka sugerują. W 2009 też u nas ON kosztował 3,45zł a nikt podatków nie
    tykał.

    --
    Pozdor Myjk