  • Data: 2011-12-07 18:00:46
    Temat: Re: REALLOCATED SECTORS - czy możliwe, że to ELEKTRONIKA?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-07 18:43, jeo stancey wrote:

    > Jak chcialem to zrobic przy pomocy tego Samsungowego ESTOOL301v to

    To sie robi w systemie operacyjnym (jezeli pozwala). Na pewno sposob
    transmisji danych nie wplywa na to co jest na dysku, wiec robiles cos
    inaczej.

> [...]
    > spowoduje to utrate WSZYSTKICH danych. Potem wobor czy NA PEWNO chce:
    > YES lub NO?
    >
    > To co mam zrobic? Tak w ogole to normalne, ze rozmiar dysku nie jest
    > natywny?
    >
    > Pytam jak mam postapic, czy probowac naprawiac ten dysk, np. ZEROWAC
    > go, reperowac sektory przy pomocy MHDD itp., czy oddac do sprzedawcy?
    >
    > Czy takie PROBY NAPRAWY DYSKU NIE SPOWODUJA UTRATY GWARANCJI?
    >
    > Wlasnie zadzwonilem do dystrybutora i okazuje sie, ze co do dyskow
    > Samsunga to ZWRACAJA PIENIADZE - po wartosci z daty zakupu. (Jak

    Do dystrybutora czy do dealera? Mi sie zdarzylo, ze klientowi zwracalem
    calkiem niedawno nowego samsunga, ale w przypadku bardzo starych modeli
    dyskow, faktycznie - ich po prostu moze juz nie byc, wiec mozna
    przyjac,ze dostaniesz kase.

    Z powodu tego, ze te problemy sa niejednoznaczne (tzn na odleglosc)
    trudno je opisac, moze warto oddac dysk i kupic zupelnie inny model.
    Oczywiscie ata narzuca ograniczenia:

    http://luktronik.pl/pl_PL/c/PATA-5400-obrmin/144

    gdzies mam sprawnego jednego seagate'a 5400.3 160GB (uzywany) + Uwaga
    Samsung HM160HC... dziala od chyba 2 lat :) Zreallokowal sie jeden
    sektor, ale dziala. Jezeli bylbys zaintresowany uzywanym sprzetem, daj
    znac. (Seagate od roku nie jest uzywany)

    pozdr.