  • Data: 2015-06-05 11:15:44
    Temat: Re: RDS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Jun 2015 23:06:26 +0200, Adam napisał(a):

    > A ile jest filmów nadawanych w HD na kanałach HD?
    > Ja w kablówce widzę rzadko. Bardzo nawet rzadko, ale może dlatego, że
    > rzadko też oglądam on-line ;) tylko najczęściej najpierw nagrywam, a
    > później oglądam.
    > Nie wiem, jak w rozsiewczej.

    Duzo tych filmow, tylko marnych.
    Zreszta co za roznica - film, serial, teleturniej, czy reklama.
    No moze tylko taka, ze reklamodawca wymaga wysokiej jakosci :-)

    Telewizje sie chyba ciagle nie dorobily dynamicznego przydzialu pasma
    - tzn zeby kilka programow w jednym multipleksie wysylalo raz mniej, a
    raz wiecej danych, w zaleznosci od tego czy obraz im sie bardzo czy
    malo zmienia.

    Hm ... a moze to nie ma sensu, na szybkiej akcji widz nie zauwazy
    miernej jakosci, na wolnej bedzie dostrzegal ...

    J.