  • Data: 2015-06-05 23:07:29
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odkad jezdze z yanosikiem w Play, to ten czesto zglasza problemy z
    > lacznoscia. W Plusie sie to nie zdarzalo ...
    >
    > J.

    skąd Wy się pourywaliście? Play cały czas korzysta z 4 sieci. RMB także.
    W istocie jest problem z Orange, bo trzeba napisać po zalogowaniu do
    play24 aby odblokowali, albo zatelefonować i poprosić. Na wczasach na
    odblokowania Orange na numerze swojej żony potrzebowali 90 minut, choć
    miało to trwać do 24 godzin.
    Internetowe zarządzanie numerami RMB odbywa się przez play 24. moja
    rodzina jest w play, więc po jednym loginie i haśle mam dostęp do
    numerów firmowych, prywatnych i tych z RMB.
    Telefony domyślnie nie korzystają z roamingu wewnętrznego. więc jeśli
    ktoś w play niema zasięgu, to musi zezwolić na roaming. I znowu trafiają
    się szczególne przypadki. jeśli ktoś jest na granicy zasięgu play, to
    telefon będzie tkwił w sieci play, mimo ze może się przełączyć na lepszy
    zasięg - ale innej sieci. samsung s4 - tak robi.... więc ma problemy z
    zasięgiem. natomiast samsung e1200(najtańszy telefon na rynku,
    klawiatura ekran i koniec) - wybiera zawsze najsliniejszy nadajnik z
    dowolnej sieci - zawsze ma zasięg. Tak więc samsunga s4, trzeba było na
    stałe przełączyć do tmobile - i po problemie.
    Tani internet z RMB jest tylko z nadajników playa. jeśli niema
    nadajników playa - internet bęzie, ale nie tani. Zasięg nadajników playa
    - trzeba sprawdzać samemu, bo mapki kłamią

    ToMasz