  • 1. Data: 2009-04-17 21:09:43
    Temat: RAW z canona 40D w Photoshop CS
    Od: " hilly_billy" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak otworzyc pliki raw z canona 40d w photoshopie cs? Sciagalem (i
    instalowalem) wszystkie dostepne pliki ze strony adobe. Te najnowsze nie
    dzialaja z photoshopem cs. Te starsze nie "obsluguja" raw 40D. Moze robie cos
    zle (instaluje zgodnie z instrukcjami na stronie adobe)? Pomozcie.

  • 2. Data: 2009-04-17 21:28:07
    Temat: Re: RAW z canona 40D w Photoshop CS
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-04-17 23:09:43 +0200, " hilly_billy"

    Nie ma takiej opcji.
    CS nie gada z tymi plikami.
    Musisz mieć minimum CS2.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-17 21:30:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-17 23:09:43 +0200, " hilly_billy"
    <h...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Jak otworzyc pliki raw z canona 40d w photoshopie cs?

    Sprawdź DNG Converter. Do ściągnięcia ze strony Adobe.

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-04-17 22:42:50
    Od: "hilly_billy" <h...@W...gazeta.pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    > Sprawdź DNG Converter. Do ściągnięcia ze strony Adobe.

    ..a moglbys zalinkowac do odpowiedniej strony. Wydaje mi sie, ze wszystko
    sprawdzilem, ale moze cos mi umknelo?

  • 5. Data: 2009-04-17 22:44:00
    Od: "hilly_billy " <h...@W...gazeta.pl>

    JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał(a):

    > Nie ma takiej opcji.
    > CS nie gada z tymi plikami.
    > Musisz mieć minimum CS2.

    to niestety potwierdza moje czarne przypuszczenia:(

  • 6. Data: 2009-04-18 05:15:50
    Od: piszczał <w...@w...pl>

    On 18 Kwi, 00:42, "hilly_billy" <h...@W...gazeta.pl> wrote:

    > ..a moglbys zalinkowac do odpowiedniej strony. Wydaje mi sie, ze wszystko
    > sprawdzilem, ale moze cos mi umknelo?

    konwertuj RAWY do formatu DNG wtedy Adobe zawsze Ci otworzy a poza tym
    zajmują odrobinę mniej miejsca.
    Pewnie są różne konwerterty, chociażby w LR jest taka możliwość.

    pozdrawiam

    piszczał

  • 7. Data: 2009-04-18 21:34:34
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    hilly_billy pisze:
    > Jak otworzyc pliki raw z canona 40d w photoshopie cs?

    To taki mały rewanż filmy Adobe. Nie musisz już kupować filmów do
    aparatu, więc będziesz co półtora roku razem z nowym aparatem kupował
    nowego Photoshopa ;)