  • Data: 2010-05-22 13:46:59
    Temat: Re: RAM czy grafika ?
    Od: "Tosiek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    No to zrobie tak:
    Najpierw wymienię/dołożę pamięci,
    jak jeszcze będzie gawędzić to pomyśle o karcie.

    > Może być wycofywanym modelem,
    > a nawet kartą z demobilu. :) To nie majtki -- więc używane nie brzydzi. :)
    He, he, ale może być "expres"- cokolwiek to znaczy. U mnie jest NVIDIA
    GeForce 6100 nForce 400 (256 MB). Czy to nie jest ten expres? Wypytuję co
    można do mojej dołożyć, żeby się nie pogryzły.

    > Tak -- zwykle mija sporo czasu od wypuszczenia,
    > zanim jakiś system staje się stabilny.
    Święte słowa :)
    Na XP przesiadłem się dopiero tuż przed 2SP i mogę powiedzieć, że nie miałem
    żadnych problemów.

    Tosiek