eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRAM czy SSDRe: RAM czy SSD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
    -b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: RAM czy SSD
    References: <2...@b...poznan.pl> <kiuogc$683$1@node1.news.atman.pl>
    <5152eaac$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kiuuou$d4k$1@node1.news.atman.pl> <kiuvjq$nq$1@node2.news.atman.pl>
    <kive6q$f1u$1@node2.news.atman.pl> <kivqjc$at1$1@mx1.internetia.pl>
    <kj0qit$od4$1@node2.news.atman.pl> <kj5l2q$87o$1@mx1.internetia.pl>
    <kj7bd6$370$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <3...@b...poznan.pl>
    Reply-To: Kosu <K...@n...com>
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@n...notb-home>
    Date: 31 Mar 2013 21:42:18 GMT
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.49.164.37
    X-Trace: 1364766138 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1263 95.49.164.37:27450
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2837
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224447
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-03-31, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Po pierwsze wydawało mi się, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem, a
    > finalnym odbiorcą gwarancji jest producent, tudzież np. hurtownik.

    Oczywiście. Tyle że dystrybutor/producent pokrywa tylko koszt
    naprawy/wymiany karty.

    Czyli np. reklamujesz kartę graficzną za 500 zł. Producent ją wymienia,
    a starą naprawia i wypuszcza jako "refurbished" lub rozbiera na części.
    Traci na tym procesie może ze 100 zł, czyli poniżej swojego zysku
    (zakładam że producent ma go w okolicy 50%).

    A co ze sprzedawcą? Sprzedawca na tej karcie zarobił z 50 zł. Sama
    obsługa klienta (czas pracy) pochłonie więcej. Wydaje mi się, że
    sprzedawca pokrywa także przesyłkę do dystrybutora/producenta, ale
    głowy bym nie dał. No i do tego dochodzi fakt, że nie ma osoby
    odpowiedzialnej za zwroty, tzn. jeśli ktoś zajmuje się Twoim zwrotem,
    to nie sprzedaje, a to już mogą być większe straty.

    > Po drugie ja np. kilkukrotnie byłem bardzo pozytywnie załatwiony
    > reklamacyjnie w LEroy Merlin - do tego stopnia, że od jakiegoś czasu
    > sklepem pierwszego wyboru przy wszystkich potrzebach naprawczo remontowych
    > jest własnie Leroy. Warto? Każdy sprzedawca zapewne musi odpowiedzieć sobie
    > sam.

    No ale to jest przykład kolejnego molocha, którego pracownicy zanudzeni
    snują się między półkami i molestują klientów. Dla nich obsługa Twojej
    gwarancji to wręcz miła odmiana (a może nawet jakiś bonus finansowy).

    Jak już kilkukrotnie tu zostało powiedziane: w Saturnie też o Ciebie
    zadbają.

    pozdrawiam,
    Kosu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: