eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRAM czy SSDRe: RAM czy SSD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAM czy SSD
    Date: Sun, 31 Mar 2013 13:58:29 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 29
    Message-ID: <3...@b...poznan.pl>
    References: <2...@b...poznan.pl> <kiuogc$683$1@node1.news.atman.pl>
    <5152eaac$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kiuuou$d4k$1@node1.news.atman.pl> <kiuvjq$nq$1@node2.news.atman.pl>
    <kive6q$f1u$1@node2.news.atman.pl> <kivqjc$at1$1@mx1.internetia.pl>
    <kj0qit$od4$1@node2.news.atman.pl> <kj5l2q$87o$1@mx1.internetia.pl>
    <kj7bd6$370$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...notb-home>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1364738309 28559 79.173.47.194 (31 Mar 2013 13:58:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Mar 2013 13:58:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224437
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail K...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >>> Dlatego warto rozróżniać tryby reklamacyjne i nie zdawać się na
    >>> sprzedawców.
    >>
    >> Warto również znać KPC, ustawę VAT, przepisy imigracyjne USA, mechanikę
    >> pojazdów a także ustawę o świadczeniach emerytalnych. Tylko nie mów, że
    >> w którymś z tematów biegły nie jesteś? :-D
    >
    > Tyle że przy postępowaniu reklamacyjnym sprzedawca jest de facto Twoim
    > oponentem (bo Twój sukces to jego strata). Dlatego trzeba być naprawdę
    > okrutnie naiwnym życiowo, żeby liczyć, że sprzedawca będzie pomagał
    > w takich sprawach klientom "za darmo".

    Hmm, chyba tylko krótkowzroczny sprzedawca.
    Po pierwsze wydawało mi się, że sprzedawca jest tylko pośrednikiem, a
    finalnym odbiorcą gwarancji jest producent, tudzież np. hurtownik.

    Po drugie ja np. kilkukrotnie byłem bardzo pozytywnie załatwiony
    reklamacyjnie w LEroy Merlin - do tego stopnia, że od jakiegoś czasu
    sklepem pierwszego wyboru przy wszystkich potrzebach naprawczo remontowych
    jest własnie Leroy. Warto? Każdy sprzedawca zapewne musi odpowiedzieć sobie
    sam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: