    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: RAM czy SSD
    Date: 26 Mar 2013 22:30:58 GMT

    On 2013-03-26, jurski <j...@p...onet.pl> wrote:
    > GG ver. 7 zużywa (w tej chwili) 22 MB

    I reklamy zajmują połowę okienek? :)
    Pytam bo klienta GG używałem tylko przez kilka miesięcy w 2001
    roku (już wtedy doprowadzał do szału, choć nie było reklam i zajmował
    kilka MB RAMu).

    > Czasami nie warto używać najnowszych wersji.

    Pytanie jaką część funkcjonalności ta stara wersja wspiera (choć
    gadugadu się po po prostu nie rozwija, więc tu chyba nie ma
    problemu). Nie mniej jest dużo znacznie lepszych programów, które
    zajmą mniej (np. Miranda, Pidgin).

    pozdrawiam,
    Kosu