  • Data: 2010-08-13 13:48:45
    Temat: Re: RAID 0 w praktyce
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OMSON pisze:

    > Ok, zrobię RAID 0 i zobaczę jak sie będzie sprawować. Biblioteki można
    > przerzucić bez konieczności instalacji z dotychczasowego dysku, także
    > nie będzie mnie to kosztować zbyt wiele czasu.

    JBOD: http://www.voila.pl/434/4dfg2/index.php?get=1&f=1

    RAID 0: http://www.voila.pl/450/qmtph/index.php?get=1&f=1

    Tak to wygląda po utworzeniu na tej płycie ASRock'a. Jak się będzie
    sprawować w zastosowaniach muzycznych dam znać za czas jakiś, gdyż
    benchmarkiem tego nie zmierzę... ;)
    Martwi mnie tylko spadek czasu dostępu tej 250-tki. Wcześniej (przed
    wykorzystywaniem jej jako JBOD) był to czas rzędu 13-15ms.
    Natomiast niezaprzeczalnie wzrósł transfer sumaryczny dwóch 80-tek
    ustawionych w Raid 0.

    Pzdr, OMSON

    P.S. Niestety OS musiałem postawić od nowa, gdyż nie uporałem się z
    dodaniem sterownika Raid do zastanej instancji systemu bez tegoż sterownika.