    From: AlF <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: R1 v FZ1 - porownanie?
    Date: Thu, 30 Apr 2009 22:58:51 -0700

    Koczis wrote:
    > Witam.
    >
    > Jako, ze ostatnio moja zonka upodobala sobie przejazdzki ze mna na moto, mam
    > pytanie. Czy FZ1 jest duzo slabszy od R1 z 2004 roku, jak w jezdzie po miescie i
    > na trasie, jak z wygoda dla pasazera(podnozki itp).
    > Silnik jest chyba ten sam, choc ma mniej konikow, zawieszenie tez wyglada podobnie.

    > Jakie macie wrazenia z jazdy FZ1? Zastanawiam sie na zmiana z R1 (2004) na FZ1 z
    > powiedzmy 2006-2008.
    >
    > Dziekuje za opinie.

    to ci numer, ja chce z FZ-1 na R1 ('10 model) ;-). ale jeszce nie teraz.

    mysle ze lepszym pytaniem bylo by porownanie FZ1gen1 (-'05) vs. FZgen2
    ('06 - teraz) vs. R1 (tu chyba rok nie ma takiego znaczenia poza
    najnowszym modelem)

    ja mam FZ1gen1 '04 od 50kkm je generalnie jest super. ze wszystkich 3 ma
    najleszy moment obrotowy na niskich i srednich obrotach. mozna zamykac
    opony i przod i tyl, wyprzedzac gixery na torze ktorych jezdzcy ida na
    kolano, jest bardzo stabilna na wyzszych predkosciach (testowalem do 245
    km/h). FZ1gen2 '06 ma problemy z wtryskiem co poprawili w nastepnych
    latach. ma tez wyczuwalnie slabszy moment na niskich obtorach.

    zrobilem kilka razy od 2kkm do 3kkm w ciagu 2 dni oraz wiele razy >1kkm
    wciagu dnia i sie spokojnie da, choc nie jest to fujara.

    wydaje mi sie ze FZ1gen1 jest wygodniejsza dla plecaczka - gdyby byla
    potrzeba moge sie o to zapytac na tutejszym FZ1 forum - tam ludzie
    naprawde duzo wiedza.

    moge podeslac na priva preofsjonalne porownanie (ang.)R1 FZ1 gdzie 2 z 3
    redaktorow wybralo FZ1gen1 jesli chodzi o praktyczna codziennosc.

    pozdr,
    A.