  • Data: 2011-12-27 10:57:29
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak
    zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu
    zadajac proste pytanie.

    W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
> [...]

    Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym
    majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;)

    > Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.

    Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie
    wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej
    wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy
    ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane
    z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku
    i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :)

    Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

    > Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

    Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni -
    operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal
    do 2015 proszac łaski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na
    boki ze smiechu.

    Pzdr
    PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
    3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki