  • 11. Data: 2009-06-25 06:38:26
    Temat: Re: R-1 a sakwy louisa .
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message
    news:h1v583$ave$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Siemka
    >
    > ***Uzytkownik "Kefir"
    > Coz, albo nie wszystko miesci sie w pojeciu "swiat wg Tytusa" albo nie
    > pojales zartu. Ale to juz nie moj problem.
    >
    > Ojojojoj,
    > rajt ! zapomnialem dodac buzke na koncu, mea culpa...

    Luzik, widzialem ja i tak.

    > Ale to drugie zdanie chyba nie bylo potrzebne.

    Och, ja tez zapomnialem dodac buzke.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2009-06-25 08:15:44
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Jesli sakwy Ci pasuja do moto i nie zmasakruja zanadto zadupka to miej w
    > pompie co powiedza kibice, no chyba ze to wszystko ma dzialac na laski

    No wlasnie .. Troche zle zadalem to pytanie ..Chodzilo mi glownie o to , czy
    te skawy sa kompatybilne z R-1 , ijak zrobic zeby zbytni nie zmasakrowaly
    tego zadupka . Moze jakis stelaz ? Moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym
    temacie ..? A to pytanie o groteske...... jakos tak samo sie przykleilo ;-)

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UC
    CZERWONE R-ONE

    Kobiety, zeby sie nie znudzic mezczyznom, zmieniaja ubrania.
    Mezczyzni, zeby sie nie znudzic kobietom, zmieniaja kobiety.

  • 13. Data: 2009-06-25 10:07:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > No wlasnie .. Troche zle zadalem to pytanie ..Chodzilo mi glownie o to , czy
    > te skawy sa kompatybilne z R-1

    Ale ktory model R1 ?? Bo do teraz nie napisales a kolejne generacje
    roznia sie od siebie dosyc znacznie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 14. Data: 2009-06-25 10:09:15
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Ale ktory model R1 ?? Bo do teraz nie napisales a kolejne generacje roznia
    > sie od siebie dosyc znacznie.
    2000-2002 r

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.