-
From: Tomek Kruk <f...@p...pl>
Newsgroups: pl.internet.polip
Subject: Re: Quo vadis Noestrado ???
Date: Tue, 29 Aug 2006 08:28:05 +0200
Message-ID: <b...@4...com>
References: <k...@4...com>
<nih9n9sllfi1$.dlg@bornlivedie.net> <ecnf2p$o4t$1@news.lublin.pl>
<gawe6rxnc4xq$.dlg@bornlivedie.net> <ecnlpq$115m$1@news2.ipartners.pl>
<ed0kqe$djs$1@news.onet.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 83.14.54.166
X-Trace: news.home.net.pl 1156832864 83.14.54.166 (29 Aug 2006 08:27:44 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 33
X-Authenticated-User: futszak.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!nf1.ipartners.pl!ipa
rtners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:78251
[ ukryj nagłówki ]Tue, 29 Aug 2006 07:54:20 +0200, użyszkodnik "Marek Dyjor"
<m...@p...onet.pl> napisał:
> podstawowy problem sieci osiedlowych to sposób wykonania infrastruktury
> (skrętka wisząca po blokach) oraz poziom obsługi klienta ("tja no niema
> netu, jak tylko znajdę chwile czasu *mam sesję* to sie za to wezmę" "nie
> wiem czemu sie transfer zrywa co kilak minut, niedługo kupimy nową
> radiolinię" niedługo trwa rok "facet co sie tym zajmuje pojechał na
> wakacje, wróci za dwa tygodnie a ja to nawet haseł nie znam")
i tu dochodzimy do sedna sprawy że tak naprawde to nie rodzaj łacza
jest problemem (sporadycznie 30 klientów jest mi w stanie wysycić
DSL1000) ale właśnie kontakt z klientem, jego obsługa.
Owszem, fajnie by bylo żeby zamiast tej DSLki był jakiś symetryk
ale... 80% nie zauważy różnicy za to mi łacze wygeneruje 80%
kosztów...
Nie raz pamiętam jak gdzieś wyjechałem i doszły mnie sygnały o jakiejś
awarii to wisząc na telefonie w pociągu starałem się problem
rozwiązać, albo przynajmiej dokładnie się zorientować co się stało i
poprzepraszać co bardziej nerwowych klientów.
na drugiej stronie bieguna są osiedlówki takie jak pewien urynanet z
zielonego miasta (od kolorów ichnego MPK) którą miałem okazje przez
pewien czas obsługiwac od strony providera dostarczającego łacze
Totalne zero odpowiedzialności,nikt nic nie wie,nikt nie odbiera
telefonów kontaktowych albo w ogóle powyłaczane czy nieaktualne.
Takie sieci zdechną pierwsze.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.06 12:19 Pink
- 29.08.06 12:26 Tomek Kruk
- 29.08.06 15:29 Tomasz Śląski
- 30.08.06 16:02 Lee
- 01.09.06 18:13 Borg
- 01.09.06 19:04 Tomek Kruk
- 03.09.06 19:33 Borg
- 03.09.06 20:56 Tomek Kruk
- 05.09.06 13:26 Adam Wysocki
- 08.09.06 14:07 robbo2k
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=