  • Data: 2006-09-03 20:56:42
    Temat: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 3 Sep 2006 19:33:48 +0000 (UTC), użyszkodnik Borg
    <b...@b...lan> napisał:

    > No to pozazdroscic Klientow...
    > http://cacti.benet.uu3.net/graph.php?local_graph_id=
    8&rra_id=all

    jak masz symetryka i nie tniesz wychodzącego p2p to takie efekty nie
    trudno osiągnąć tyle że..... sponsorujesz wtedy sieci oparte na
    ADSLach gdzie jest wiecej ruchu przychodzącego p2p niż wychodzącego

    ja rozumiem ze fajnie jest dać ludziiom duży upload ale ponad 80%
    płacących i tak tego nawet nie zauważy,a nie wiem czy warto generować
    sobie 80% kosztów łącza żeby zadowolić garstke 20% klientów chyba
    że....
    ....mamy już megasieć i wprowadzamy do cennika opcje zwięszania
    uploadu za dopłatą.