    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Date: Tue, 29 Aug 2006 07:54:20 +0200

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ecnlpq$115m$1@news2.ipartners.pl...

    > Jest mniejszość, bo nikomu(*) nie przyszło do głowy, żeby zbudować model
    > biznesowy do prowadzenia takiego interesu. Jeśli nie ma ofert na łącza,
    > które przy sensownym poziomie nadsubskrybcji(**) mozna sprzedać kilkuset
    > uzytkownikom, to potem mamy rzeźby w stylu kawałek symetryka plus dopalacz
    > do WWW na dslach.
    >

    > (*) Nikomu =! mnie. W 2 lata z haczykiem zbudowałem biznes bazujący między
    > innymi na bardzo dobrej ofercie dla klienta pod nazwą sieć osiedlowa. Po
    > półtora roku od startu zacząłem zarabiać.

    podstawowy problem sieci osiedlowych to sposób wykonania infrastruktury
    (skrętka wisząca po blokach) oraz poziom obsługi klienta ("tja no niema
    netu, jak tylko znajdę chwile czasu *mam sesję* to sie za to wezmę" "nie
    wiem czemu sie transfer zrywa co kilak minut, niedługo kupimy nową
    radiolinię" niedługo trwa rok "facet co sie tym zajmuje pojechał na
    wakacje, wróci za dwa tygodnie a ja to nawet haseł nie znam")