  • 31. Data: 2007-11-19 18:25:58
    Temat: Re: GTS - awaria
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    MA pisze:
    > Witam,
    > tym razem kable ciachnęli pomiędzy Kołobrzegiem a Wrocławiem co
    > za owocowało pingami 200ms między węzłami w ... Warszawie i
    > brakiem netu u klientów GTS.
    >
    > wot globalizacja !!!

    a w Częstochowie działa wyjątkowo :D

    wojtek

  • 32. Data: 2007-11-19 18:26:20
    Temat: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: Dylon <d...@s...w.naglowku>

    Marcin Kuczera napisal(a):

    > yhy, obsluga by Ericsson, ale zarzad by pampersy.. Myslisz ze big bosy
    > czytaja grupe ?
    > Oni sobie na wykresy/slupki spogladaja glaszczac swoje ego.

    Najwyrazniej tak jest.
    Minelo juz ok 72h i zero odzewu. :)

    Jeszcze sie troche ludze, ze do konca miesiaca ktos raczy sie zainteresowac.

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 33. Data: 2007-11-19 20:00:13
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi pisze:
    > a w Częstochowie działa wyjątkowo :D

    Skoro czesc Polski nie ma internetu to sie nie dziw ze nam dziala dobrze :D

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 34. Data: 2007-11-19 20:07:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Skoro czesc Polski nie ma internetu to sie nie dziw ze nam dziala dobrze :D

    eee no, zawsze to u nas nie działało :)

    Wojtek

  • 35. Data: 2007-11-19 20:09:36
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    crazy bejbi pisze:

    > eee no, zawsze to u nas nie działało :)

    no to teraz beda mieli luzy u nas na wezle :D wiec powinno ci wtedy
    lepiej dzialac ;)

  • 36. Data: 2007-11-19 20:31:54
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > no to teraz beda mieli luzy u nas na wezle :D wiec powinno ci wtedy
    > lepiej dzialac ;)

    Do stycznia jeszcze tym laczem troche pakietow poleci :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 37. Data: 2007-11-19 20:38:47
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > no to teraz beda mieli luzy u nas na wezle :D wiec powinno ci wtedy
    > lepiej dzialac ;)

    kurcze, na razie to podpisałem aneks i dowiedziałem się, że na razie
    luzów nie ma i robią upgrade, ale sie zrobiło zimno i śnieg i nie
    zrobili ... a ja czekam ... może będzie jutro ...

    Wojtek

  • 38. Data: 2007-11-19 20:59:44
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi pisze:

    > kurcze, na razie to podpisałem aneks i dowiedziałem się, że na razie
    > luzów nie ma i robią upgrade, ale sie zrobiło zimno i śnieg i nie
    > zrobili ... a ja czekam ... może będzie jutro ...

    Zimno? A chlopaki z tepsy ciagna od ~3 tygodni dwa swiatlowody do
    montexu. Dzisiaj wciagali je na 9 pietro gdzie jest HQ Orange. Jakos nie
    marudzili ze jest zimno jak musieli przekopac jakies 200 m łopatami.
    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 39. Data: 2007-11-19 22:41:20
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@w...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    > A czemu nie ??
    > PPP@ SDI a na to tunel ppp z kompresją, stosowałem taki wynalazek,
    > działało całkiem całkiem.

    Tylko że AFAIK w SDI TPSA nie daje(dawała?) kompresji.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 40. Data: 2007-11-19 22:49:55
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Krzysztof Oledzki pisze:
    > Przemysław Gubernat <r...@w...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:
    [..]

    > Tylko że AFAIK w SDI TPSA nie daje(dawała?) kompresji.

    Nie dawała, co nie zmieniało że dawało się nałożyć własny tunel ppp z
    kompresją. AFAIR po nałożeniu ppp_deflate pliki txt dawało się ściągać
    nawet z prędkością ok. 300-400 kbit ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+