  • 21. Data: 2007-11-18 17:33:58
    Temat: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sat, 17 Nov 2007 19:35:14 +0100, Sied@r napisał:

    > chyba tak :)

    > hint "cisco serial" - "frame-relay" i takie tam
    >
    > podjerzewam ze kolega mial na mysli jakies male lacze frame-relay
    > 115-2048Kb/s

    Oczywiście u mnie serial=v35 takie przyzwyczajenie :-)
    btw: ciekawe ile by szła tablica bgp po RS'ie 115k2 ;-)

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 22. Data: 2007-11-18 18:20:37
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Verox <a...@b...veroxsystems.com> wrote:

    > Oczywiście u mnie serial=v35 takie przyzwyczajenie :-)
    > btw: ciekawe ile by szła tablica bgp po RS'ie 115k2 ;-)

    Normalnie... Odpalałem kiedyś z ciekawości bgp na SDI i działało.

    --
    ŁT

  • 23. Data: 2007-11-18 18:25:01
    Od: Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Jak masz 4-5 upstreamów, z czego 2-3 podsyła Ci komplet prefiksów, to
    > można sobie jedno łącze na miesiąc wyłączyć ;-)

    a to zależy jeszcze od specyfiki ruchu - jak ma się na przykład graczy
    którzy liczą pingi w ms, to pad łącza może uniemożliwić im działanie w
    przypadku gdyby trasa miała wydłużyć się o kilka ASów i kilka ms.

    pozdr.Paweł

  • 24. Data: 2007-11-18 18:29:27
    Od: Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl>

    Lukasz Trabinski pisze:

    > Normalnie... Odpalałem kiedyś z ciekawości bgp na SDI i działało.

    A to zależy jeszcze jaka tablica, zresztą można to sobie przecież
    policzyć. Obecnie afair pełna tablica bgp zajmuje ponad 30MB - można
    więc przez sdi przesłać co się chce - pytanie tylko w jakim czasie i
    jakie ilości prefiksów. A tablica z każdym dniem rośnie, więc że się
    kiedyś dało i działało, to nie oznacza, że dzisiaj też by tak było.

    pozdr.Paweł

  • 25. Data: 2007-11-18 20:11:45
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl> wrote:

> [...]
    > jakie ilości prefiksów. A tablica z każdym dniem rośnie, więc że się
    > kiedyś dało i działało, to nie oznacza, że dzisiaj też by tak było.

    Teraz natomiast powszechny jest IPSec oraz transformacja IPComp. Jak
    ktoś chce kombinować z BGP na 115200 to można i zakombinować z
    kompresją sesji BGP. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 26. Data: 2007-11-19 08:04:21
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sun, 18 Nov 2007 20:11:45 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał:

    > Teraz natomiast powszechny jest IPSec oraz transformacja IPComp. Jak
    > ktoś chce kombinować z BGP na 115200 to można i zakombinować z
    > kompresją sesji BGP. ;)

    Jaasne a to wszystko na podkładzie PPP z kompresją ;-)

  • 27. Data: 2007-11-19 14:14:51
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Verox <a...@b...veroxsystems.com> wrote:

    > Jaasne a to wszystko na podkładzie PPP z kompresją ;-)

    W SDI? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 28. Data: 2007-11-19 14:51:48
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > W SDI? ;)

    A czemu nie ??
    PPP@ SDI a na to tunel ppp z kompresją, stosowałem taki wynalazek,
    działało całkiem całkiem.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 29. Data: 2007-11-19 17:56:29
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > W SDI? ;)

    Zassysanie pełnego feeda bgp nie trwało jakoś specjalnie długo...

    --
    ŁT

  • 30. Data: 2007-11-19 18:23:47
    Temat: GTS - awaria
    Od: MA <e...@k...pl>

    Witam,
    tym razem kable ciachnęli pomiędzy Kołobrzegiem a Wrocławiem co
    za owocowało pingami 200ms między węzłami w ... Warszawie i
    brakiem netu u klientów GTS.

    wot globalizacja !!!