  • 11. Data: 2007-11-17 17:24:27
    Temat: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 16 Nov 2007 19:59:31 +0100, Dylon napisał:
    > Witam.
    >
    > Dzisiaj ok. godz. 13 polozylem sesje bgp z netia.
    > Teraz zagadka:
    > Czy (i ew. po jakim czasie) w netii wykazali zainteresowanie co sie
    > dzieje? :D

    Ja położyłem seriala (łącze z BGP), zapomniałem o tym - podniosłem po
    miesiącu. Nikt nie zauważył.

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 12. Data: 2007-11-17 17:25:23
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Verox pisze:

    > Ja położyłem seriala (łącze z BGP), zapomniałem o tym - podniosłem po
    > miesiącu. Nikt nie zauważył.

    kurcze jakie Wy macie łącza, ze jedno nie działa przez miesiąc i nikt
    tego nie zauważył :)

    Wojtek

  • 13. Data: 2007-11-17 18:02:18
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Zobaczymy w poniedzialek. Ludzie z Netii czytuja polip-a wiec moze sie
    > zainteresuja... :)

    yhy, obsluga by Ericsson, ale zarzad by pampersy.. Myslisz ze big bosy
    czytaja grupe ?
    Oni sobie na wykresy/slupki spogladaja glaszczac swoje ego.

    Dopóki jakis pampers nie straci premii to go to nie zainteresuje, a ma wiele
    mozliwosci
    zeby jej nie stracic mimo zlewanego podejscia do klientów hurtowych.

    Marcin

  • 14. Data: 2007-11-17 18:09:40
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Dylon <d...@s...w.naglowku> wrote:
    > Dylon napisal(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zobaczymy w poniedzialek. Ludzie z Netii czytuja polip-a wiec moze sie
    > zainteresuja... :)

    To ja też poproszę. Niedawno miałem kilkunastomegabitowego dosa, który
    co prawda nie wysycił łącza, ale stało się ono nieużywalne. Na prawie
    godzinę zrobiła się taka ładna świeczka na 14mbps/30kpps, sesja BGP
    zaczęła flapować (musiałem ją ręcznie położyć), straty dochodziły do
    90%. Wystosowałem do netii pytanie, czy możnaby mnie przepiąć nai
    wydajniejsze urządzenia, na których 30kpps nie robi takiego wrażenia.

    Jak na razie zero reakcji, a czekam już dwa tygodnie.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2007-11-17 18:09:48
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > kurcze jakie Wy macie łącza, ze jedno nie działa przez miesiąc i nikt
    > tego nie zauważył :)
    >
    > Wojtek
    Pisze ze seriala wiec duze nie bylo.

  • 16. Data: 2007-11-17 18:23:55
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Sied@r pisze:
    > Pisze ze seriala wiec duze nie bylo.

    hm.. seriala rs? czyli 115kbps ? z bgp ?

    ja chyba niedouczony jestem ... ?

    wojtek

  • 17. Data: 2007-11-17 18:35:14
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > hm.. seriala rs? czyli 115kbps ? z bgp ?
    >
    > ja chyba niedouczony jestem ... ?

    chyba tak :)

    > wojtek

    hint "cisco serial" - "frame-relay" i takie tam

    podjerzewam ze kolega mial na mysli jakies male lacze frame-relay
    115-2048Kb/s

    D.

  • 18. Data: 2007-11-17 21:01:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik crazy bejbi napisał:

    > kurcze jakie Wy macie łącza, ze jedno nie działa przez miesiąc i nikt tego
    > nie zauważył :)

    Jak masz 4-5 upstreamów, z czego 2-3 podsyła Ci komplet prefiksów, to można
    sobie jedno łącze na miesiąc wyłączyć ;-)

    --
    TOM

  • 19. Data: 2007-11-17 22:36:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Jak masz 4-5 upstreamów, z czego 2-3 podsyła Ci komplet prefiksów, to
    > można sobie jedno łącze na miesiąc wyłączyć ;-)

    nie chodziło mi o ilość prefiksów, ale o przepustowość. mam tylko dwa
    upstreamy z kompletem prefiksów, stąd może moje pytanie :)

    Wojtek

  • 20. Data: 2007-11-18 17:32:52
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sat, 17 Nov 2007 18:25:23 +0100, crazy bejbi napisał:

    > kurcze jakie Wy macie łącza, ze jedno nie działa przez miesiąc i nikt
    > tego nie zauważył :)

    60 mbit z 3s.pl, 2 x 25 mbit ATM polpak (ibgp pomiędzy) no i marne 2 z netii -
    taka zaszłość historyczna ;-)