eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[QUIZ]Netia - obsluga klienta...Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
  • Data: 2007-11-17 12:26:29
    Temat: Re: [QUIZ]Netia - obsluga klienta...
    Od: Mario <f...@o...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Śląski pisze:
    >
    > ...
    > Żeby nie było - GTS też nigdy nie zadzwonił zapytać, czy coś niedobrego
    > się dzieje.

    Gwoli scislosci - pracowalem kiedys w GTS'owym NOC'u, zaczalem prace tam
    jakies 3 lata temu i przez dobry rok mojej pracy tam niewiele bylo
    sytuacji, zeby w przypadku padu lacza nie zadzwonic do klienta platinum
    z pytaniem co sie dzieje. Moze wyjatkiem byly jakies globalne awarie
    kiedy lezalo bardzo wiele lacz takich klientow, ale i wtedy w miare
    mozliwosci wszyscy oni byli powiadamiani.

    Pamietam tez dobrze, jak sam nie jeden raz rozmawialem z Panem - rowniez
    pytajac co sie dzieje w przypadku, kiedy Panskie lacze nie dzialalo.

    Byc moze pozniej cos sie zmienilo w tej kwestii, tego nie wiem, ale
    mowiac, ze GTS *nigdy* nie dzwonil z pytaniem czy cos sie nie dzieje z
    laczem w momencie jego padu - to jednak jest pewne naduzycie, moim zdaniem.

    Z pozdrowieniami,
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: