  • 41. Data: 2010-06-29 15:09:46
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** Wlasnie wrocilem lasem do domu- zrobilem lacznie 40 km w okolo 2
    > godziny- srednia predkosc wg sigmy: 24 km/h. Sploszylem pare czapli (albo
    > zurawi- nigdy ich nie odrozniam), jedna nornice i troche pomniejszego
    > ptactwa.

    a jak odrozniasz nornice ?
    I od czego ?

    KJ nieodróżniacz przyrody

  • 42. Data: 2010-06-29 15:17:04
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > a jak odrozniasz nornice ?
    Po sposobie siedzenia, jak siedzi to nozkami majta. A jak kuca nie, nie?

    > I od czego ?
    od zwlaszczy.
    --
    pozdr
    Rogal

  • 43. Data: 2010-06-29 15:25:55
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał

    > *** Czlowieku- ja robie to samo co Ty- wysegregowalem sobie te przepisy
    > ktorych bede przestrzegal i te ktorych nie bede i uwazam ze robie to na
    > tyle bezpiecznie, ze jest OK. Roznica polega na tym, ze ja toleruje to ze
    > Ty nie przestrzegasz swoich, a Ty masz ciagotki zeby mnie zabic za to ze
    > ja nie przestrzegam swoich.
    Twoim jezykiem, pokaz kurwa w ktorym miejscu napisalem, ze mam ochote
    rozpiac linke miedzy drzewami.
    Albo przepros, bo mnie przeszkadza debil zapierdalajacy w lesie, ktory ma w
    dupie innych.

    > *** Czy ty jestes czlowieku pierdolniety? Popierasz obciecie komus glowy
    > bo jezdzi i halasuje? I ty mnie, kurwa wysylasz na Madagaskar?! Sam zrob
    > wypad do Korei Polnocnej!
    Jeszcze raz poprosze, zebys pokazal w ktorym miejscu napisalem, ze mam
    ochote rozpiac linke w lesie.
    KURWA!

    > *** O tym ze twoja racja jest twojsza?
    Nie, tym, ze mnie przeszkadza holota jezdzaca po lesie tam gdzie nie
    powinna. Tam gdzie ja mam ochote isc odpoczac a nie nasluchiwac motocykli
    albo quadow.

    > *** W zeszlym roku. Przyjechali i zalatwili temat. Liczy sie? Poza tym nie
    > dzwonie bo nie mam po co. Jakos mnie otoczenie mojej dzielnicy bardziej
    > bawi niz irytuje lub przyprawia o strach.
    Acha, na przynajmniej 12 telefonow przyjechali raz, kiedy banda kiboli
    rozpierdalala samochody stojace na ulicy, koguty wlaczyli kilometr
    wczesniej, zeby banda spierdzielila.
    Innych przykladow nie chce mi sie podawac ale teraz mam tak, ze nie licze na
    ich pomoc.

    > *** Jak mi przykro- wszyscy cie maja w dupie? Nawet policja? Moze za
    > czesto dzwoniles- jak ow tej bajce o pastuszku i wilkach :))))
    To ty chyba pierdolniety jestes, albo masz jakies omamy.
    Za czesto! Ich obowiazkiem jest przyjac zawiadomienie, tylko dupy im sie nie
    chce ruszyc.

    > *** No to schowaj sie do mysiej dziury i siedz tam z dzieciakami. A jak
    > faktycznie ktores oberwie, to zawsze mozesz obsmarowac zloczynce w
    > internecie i nawolywac do wbicia go na pal.
    no to jest argument, z poziomu dna.
    Dzieci masz? Jak masz to nie pierdol glupot.

    > *** Wlasnie wrocilem lasem do domu- zrobilem lacznie 40 km w okolo 2
    > godziny- srednia predkosc wg sigmy: 24 km/h. Sploszylem pare czapli (albo
    > zurawi- nigdy ich nie odrozniam), jedna nornice i troche pomniejszego
    > ptactwa.
    > Czlowiekow nie bylo. W zwiazku z powyzszym postanowilem nie poddawac sie
    > jeszcze autodekapitacji przy pomocy pumeksu. Za to poczytam co jeszcze
    > swietojebliwi propagatorzy moralnosci Kalego popisza w internecie.
    > Pozdr
    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
    Wlasnie wrocilem ulica do domu, lacznie 35 km , nie latalem 200, nie latalem
    do odciecia.
    A dla ciebie mam jedna rade:
    Nie rob, kurwa, drugiemu do tobie nie milo.
    A Kalego wsadz se w wydech .

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 44. Data: 2010-06-29 16:20:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >a jak odrozniasz nornice ?
    >I od czego ?

    Jest wieksza od chomika. I ogon ma.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 45. Data: 2010-06-29 16:23:37
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał

    > Twoim jezykiem, pokaz kurwa w ktorym miejscu napisalem, ze mam ochote
    > rozpiac linke miedzy drzewami.

    *** Napisales: "W dupie masz normy? A dziwi Cie linka rozpieta w lesie?
    Zacznij ich przestrzegac to nikt nie bedzie kolcy rozsypywal po lasach."
    Wynika z tego przynajmniej pasywna akceptacja. Po za tym o co wlasciwie
    gardlujesz? Na policje nie zadzwonisz, linki nie rozepniesz, to co w koncu
    zrobisz? Dalej bedziesz pierdolil o tym jak to twoje normy zachowan sa cacy
    a innych be?

    > Albo przepros, bo mnie przeszkadza debil zapierdalajacy w lesie, ktory ma
    > w dupie innych.

    *** Przepros? :)))))) Slodki jestes :)

    > Nie, tym, ze mnie przeszkadza holota jezdzaca po lesie tam gdzie nie
    > powinna. Tam gdzie ja mam ochote isc odpoczac a nie nasluchiwac motocykli
    > albo quadow.

    *** Napisz o tym do internetu :)

    > Innych przykladow nie chce mi sie podawac ale teraz mam tak, ze nie licze
    > na ich pomoc.

    *** Internet pomoze.

    > To ty chyba pierdolniety jestes, albo masz jakies omamy.
    > Za czesto! Ich obowiazkiem jest przyjac zawiadomienie, tylko dupy im sie
    > nie chce ruszyc.

    *** Moze i jestem pierdolniety, ale moj temat zalatwili od reki. Pare innych
    interwencji (nie z mojego poduszczenia) tez widzialem i bylo OK. Taaak- z
    cala pewnoscia jestem pierdolniety i nieprzystosowany do zycia w
    spoleczenstwie :) W ramach terapii, na poczatek kupie sobie wiatrowke i
    postrzelam do kotow co mi sraja pod garazem :) Potem sie zobaczy.

    > no to jest argument, z poziomu dna.

    *** Ajajaj, jaka surowa ocena :)

    > Dzieci masz? Jak masz to nie pierdol glupot.

    *** Mam. I co mam siedziec osrany ze strachu, ze synek kiedys przyjdzie z
    limem pod okiem? Kurwa- czlowieku idz do lekarza, bo masz manie
    przesladowcza- ty sie boisz calego swiata i najchetniej spacyfikowalbys
    kazdego kto wyglada, lub zachowuje sie nieco inaczej.

    > Wlasnie wrocilem ulica do domu, lacznie 35 km , nie latalem 200, nie
    > latalem do odciecia.

    *** A ile latales? Czemu tak skrzetnie to omijasz? 49/50? 89/90? Bo jak
    szybciej to jestes takim samym uciazliwym gnojkiem dla mieszkancow okolic
    drogi, jak ja dla nornic i narciarzy bez nart. I tak samo nie chroni cie z
    tego tytulu zadne prawo oprocz tego ktore sobie sam wykoncypowales.

    > A dla ciebie mam jedna rade:
    > Nie rob, kurwa, drugiemu do tobie nie milo.

    *** Mam dla ciebie zla wiadomosc: Kant i jego imperatyw kategoryczny byl
    pierwszy. Dawno temu. Bartek Kacprzak z Internetu ze swoja dobra rada
    pojawil sie jako ten Rusek co wynalazl rower. U Niemca na strychu :))))

    > A Kalego wsadz se w wydech .

    *** A jednak troszke dotarlo i zapieklo :) Ciekawe co bedzie efektem:
    refleksja, czy zdwojona zapalczywosc?...

  • 46. Data: 2010-06-29 16:29:15
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

    > a jak odrozniasz nornice ?

    *** Mam blukonekta w telefonie- zatrzymuje sie i szukam we wikipedii

    > I od czego ?

    *** Od Nory Nord. Mam ja w ulubionych, zeby latwiej bylo porownywac.

    > KJ nieodróżniacz przyrody

    *** Wpisz obie frazy w guglu i zobaczysz- dasz rade.

  • 47. Data: 2010-06-29 16:40:36
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    >Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał

    A nie odnosicie wrazenia, ze daliscie sie komus kapitalnie podpuscic?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 48. Data: 2010-06-29 17:17:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > No to przeciez ja o tym samym: na ulicy jest tego 100 razy wiecej.

    nie spodziewasz sie motocykla czy samochodu na ulicy?
    wypoczywasz moze przy ruchliwej ulicy, czy moze jednak na dzialce gdzies np
    w lesie?
    ciekawa koncepcja

    naprawde masz 5 lat i wszystko ci trzeba tlumaczyc?

  • 49. Data: 2010-06-29 17:20:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Park?

    tak i do tego krajobrazowy

    > widziales w Parku quada/crossa/enduro/motocykl/skuter? Park w miescie?!

    tak widzialem, wlasnie o tym pisze i nie w miescie, ale pewnie tylko dlatego
    ze za blisko do policji

    za to quady czy crossy w scislych rezerwatach przyrody to juz obecnie nic
    nowego

    zreszta z tego co pamietam to i wypadki w takich miejscach sie juz zdarzaly,
    mam wrazenie ze nawet jeden smiertelny, ale moze mi sie cos pozajaczkowalo

  • 50. Data: 2010-06-29 17:52:07
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > wypoczywasz moze przy ruchliwej ulicy, czy moze jednak na dzialce gdzies
    > np w lesie?

    *** Przy ruchliwych ulicach nie mieszkaja ludzie? I to codziennie? 15 godzin
    na dobe plus weekendy? Nie ma domow, posesji i dzialek? I w domu sie nie
    wypoczywa? I tam mozna lamac przepisy? I zapierdalac? Po to na ruchliwej
    ulicy sa ograniczenia do czterdziestu, zeby ci ludzie tez mogli posiedziec w
    ogrodku we wzglednej ciszy mimo sznura pojazdow za zywoplotem. Ale ich mozna
    miec w dupie bo przy ulicy maja sie spodziewac, ze ty bedziesz zaiwanial
    chocby i autem. Bo motocykla nie masz. Ale jak hrabia pojedzie w plener, to
    ma byc cisza i chuj!

    > ciekawa koncepcja
    > naprawde masz 5 lat i wszystko ci trzeba tlumaczyc?

    *** I ty chlopaku Amilowi sugerujesz inteligencje pieciolatka? Po
    stwierdzeniu "ciekawa koncepcja"- w odniesieniu do urbanistycznej
    codziennosci? ROTFL