  • 171. Data: 2010-07-01 17:20:53
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    >*** ROTFL To po co utrzymujesz organy scigania i sadownictwa z wlasnych
    >podatkow. Kazdy ma prawo byc sam sobie sedzia Dreedem?! Po co te darmozjady?
    >Rozgonic na cztery wiatry! Jacot na naczelnika rewolucji!

    Staary;) Ja Ci tylko mowie jak jest, mnie to dynda rowno prawde
    powiedziawszy. Jorgajac sie w tym watku nie osiagnales prawdopodobnie
    zadnego skutku, z wyjatkiem byc moze odwrotnego.
    Mozesz jeszcze potupac nozkami troche, ale ja bym na twoim miejscu
    jeszcze ostrozniej jezdzil po tych 'dziewiczych ostepach' -
    spodziewaj sie niespodzianek.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 172. Data: 2010-07-01 17:26:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "raf20v" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.jakja.pl/35188,fex7777.html

    po zdjeciach widac ze fan "vanila ice" :)

  • 173. Data: 2010-07-01 17:40:50
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    b.googlegroups.com...
    On 30 Cze, 17:16, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    >Ja pierdole. Ty czytasz co piszesz? Jak będzie przed ulicą stał zakaz
    >wjazdu dla motocykli to też wjedziesz bo wolno Ci jeździć po ulicy i
    >nie ma znaczenia czy samochodem bo motocyklem?

    Skup sie na jednej rzeczy czlowieku, bo az przykro czytac.
    Jest kurwa zakaz to sie nie wpierdala, jest zakaz latania po lesie?

    TO SIE NIE WPIERDALA DO LASU.
    TAK SAMO JAK NA ULICY

    teraz dotarlo?
    rece opadaja

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 174. Data: 2010-07-01 17:44:21
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > To tak jak maly kamyczek na drodze przy 300km/h i juz nie zyjesz...
    >>
    > Panie bo tak latal na boki i przod/tyl ze o malo sie nie wyjebal.
    Zgadles, prorok jakis jestes czy co?
    Wlasnie sie o malo co nie wyjebal , a ja musialem autem na chodnik uciekac.
    Zadowolony?

    NIe widziales a pierdzielisz glupoty.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 175. Data: 2010-07-01 17:50:15
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Ale kto tak powiedzial? Kto zabrania? Ktory przepis?
    > No bo chyba nie wyciagamy tu swoich osobistych kompleksow, w tej jakze
    > ciekawej dyskusji, nie? ;-)
    A chocby ten
    Art. 3.

    1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani
    zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność,
    unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

    BTW

    Nie wiem skad bierze sie opinia, ze jazda na kole to musi byc jakas
    obowiazkowa?

    Ciebie to bawi, Grzegorza, Jareckiego innych, macie do tego prawo, mnie to
    nie bawi zupelnie.

    Mam prawo rowniez do tego, zeby taka zabawe na ulicy nazwac
    nieodpowiedzialnym zachowaniem.

    Tyle.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 176. Data: 2010-07-01 18:09:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Lip, 19:50, "Bart omiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nie bawi zupelnie.
    >
    > Mam prawo rowniez do tego, zeby taka zabawe na ulicy nazwac

    Fajno. Ale jazda 70 w zabudowanym już jest odpowiedzialna?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 177. Data: 2010-07-01 20:42:19
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-29 09:22, Jarecki [KenLee] pisze:
    > U?ytkownik "szerszen" napisa? w

    > *** Kup sobie motocykl- to po pierwsze. Jakikolwiek. Po drugie- jak juz go
    > bedziesz mial i ktos "komu skonczyla sie cierpliwosc" do ekip jezdzacych po
    > asfalcie, posle Cie puszka do rowu, to nie nie wyzalaj sie i nie gardluj
    > przypadkiem o bandytyzmie i chamstwie. Bo przeciez mial prawo sie wkurwic,
    > nie? A ze na Ciebie akurat trafi- taki lajf.

    ale ten Pan ma racje. Miejsce spacerow jest miejscem spacerow. Crosowcy
    niech se znajda miejsce na cross

    piomay - uwielbiajacy cross, enduro i inne takie - w przerwach
    uwielbiajacy bieganie po lasnych drozkach bez motocykli...
    --
    www.piomay.riders.pl

  • 178. Data: 2010-07-01 20:48:28
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    > No to przeciez ja o tym samym: na ulicy jest tego 100 razy wiecej. Czemu
    > sie za nich nie wezmiecie?

    kurwa. amil glupi jestes czy udajesz? dyskusja jest o A a Ty pierdolisz
    o Z. Mozemy se zaczac temat w temacie na demat debili co trzysta na
    kole... ale w tym watku ? bez sensu ...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 179. Data: 2010-07-01 20:50:10
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-06-29 16:20, Grzegorz Rogala pisze:

    > Nie fajny a prawdziwy.

    > o ja jezdze po nieuzywanym poligonie i rzucaja we mnie kamieniami
    > wiec gdzie jezdzic?

    zadzown na policje

    > Pamietaj _zawsze_ bedziesz komus przeszkadzal.

    > Park?
    > widziales w Parku quada/crossa/enduro/motocykl/skuter? Park w miescie?!

    tak

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 180. Data: 2010-07-02 06:40:57
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

> [...]

    > związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    > kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

    No ale to o takich kolesiach co nie umiom jezdzic na motocyklu na kole,
    czyli o Tobie. Jak ktos umie i ma leb to nie spowoduje zagrozenia.

    > Nie wiem skad bierze sie opinia, ze jazda na kole to musi byc jakas
    > obowiazkowa?

    Kto tak powiedzial? Ty sie tylko upierasz od lat, ze to niebezpieczne,
    bo po prostu zazdroscisz ze nie umisz :)

    > Mam prawo rowniez do tego, zeby taka zabawe na ulicy nazwac
    > nieodpowiedzialnym zachowaniem.

    Ta jasne :) Jakbys nie jezdzil motocyklem to jest to nieodpowiedzialne
    dla wiekszosci spoleczenstwa.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead