  • 161. Data: 2010-07-01 11:23:54
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szerszen pisze:

    > nie wtracaj sie obszczymurku jak starsi rozmawiaja

    To potwarz.

    Amil leje tylko na V-ki i cwajtakty.
    Poza tym zgadnij kto uczyl Smoka Wawelskiego zapinac na gumie.

    KJ

  • 162. Data: 2010-07-01 11:28:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > To potwarz.

    zycie

    > Amil leje tylko na V-ki i cwajtakty.

    niech leje na co chce, ale jak nie potrafi niewypazonej geby poskromic,
    niech lepiej z tego lasu nie wylazi

  • 163. Data: 2010-07-01 11:38:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > Pare razy hamowale tez awaryjnie az do podniesienia tylu.

    Wariat! Nie wolno tak na drogach publicznych! Zly czlowiek! I pewnie w
    klapkach jezdzi!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 164. Data: 2010-07-01 11:38:10
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szerszen pisze:

    > niech leje na co chce, ale jak nie potrafi niewypazonej geby poskromic,

    Jak piszesz niewyparzonej, no jak ?

    A, i: "poluzuj tam gdzie Cie cisnie"
    (Abradab)

    KJ

  • 165. Data: 2010-07-01 11:44:09
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Tez mnie zadziwia ta miejska legenda. Nie wiem co ludziom sie zweza

    mnie to na samom mysl sie zwieracze zwezaja

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 166. Data: 2010-07-01 11:47:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):

    > Ulica w miescie nie jest miejscem do latania na jednym kole.

    Ale kto tak powiedzial? Kto zabrania? Ktory przepis?
    No bo chyba nie wyciagamy tu swoich osobistych kompleksow, w tej jakze
    ciekawej dyskusji, nie? ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 167. Data: 2010-07-01 11:47:56
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS [NTG - wakacyjny flejm o seksie]
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > On woli chomiki.

    No chyba w dupie!
    Odjebcie sie odemnie zli endurzysci!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 168. Data: 2010-07-01 11:49:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-01, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > Odjebcie sie odemnie zli endurzysci!

    Pomachaj im stalowa linka to od razu spokornieja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 169. Data: 2010-07-01 12:05:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > A, i: "poluzuj tam gdzie Cie cisnie"

    mnie cisnie? :)

    to amilowi zwieracze puszczaja

  • 170. Data: 2010-07-01 12:17:06
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > Ja niczego nie postuluje. Stwierdzam jedynie, ze jesli twoja teza
    > jest, iz jedynym prawem obywatela, ktoremu inny obywatel najezdza na
    > jego rzeczywistosc jest odwolac sie do 'organow", to twoja teza jest
    > bledna.

    *** ROTFL To po co utrzymujesz organy scigania i sadownictwa z wlasnych
    podatkow. Kazdy ma prawo byc sam sobie sedzia Dreedem?! Po co te darmozjady?
    Rozgonic na cztery wiatry! Jacot na naczelnika rewolucji!

    Obywatel nie ma prawa czuc sie bezbronnym i bezradnym w takich
    > okolicznosciach a to czy srodki jakie podejmie zmieszcza sie w
    > granicach obrony koniecznej (siebie, rzeczywistosci itd) beda
    > adekwatne to juz jego ryzyko i kwestia ewentualnej oceny sadu.

    *** Jak mi dzieci/wnuki szerszenia albo Twoje beda darly pizde pod domem po
    22:00, to mam w takim razie obywatelskie prawo je odstrzelic? Bo najerzdzaja
    moja rzeczywistosc? I zlinkowac kolesi zawijajacych x3 pod domem?
    Kuuuuuurrrrwaaa! Franz Kafka z Gogolem by podobnego absurdu nie stworzyli.
    Mamy prawo zabijac za halas. A teraz posluchajcie dobrzy obywatele: Wjazd do
    lasu pojazdem mechanicznym to mandat karny od 20 do 500 PLN- tyle dla was
    kosztuje ludzkie zycie? Najswietsza wartosc? Jebani humanisci! Spoleczenstwo
    Janosikow i partyzantki ludowej- tylko jakos jedni i drudzy tylko garna
    rzeczywistosc pod wlasne dupy. Cwanym trza byc, a nie praworzadnym.

    > I co Tobie z tego, jesli sad uzna, ze zginales bezprawnie?

    *** Odszkodowanie dla rodziny i pierdel dla sprawcy.

    > I nie bardzo byles przekonujacy wzgledem adwersarzy, moim skromnym
    > zdaniem.

    *** Trudno byc przekonujacy dla masturbantow teoretykow ze swiatopogladem w
    stulejce.

    > Ano wlasnie. Jedyne co pozostaje, to chyba wymienic spoleczenstwo.

    *** Nie Jacot- kazdy kij ma dwa konce. Jeslo prawo do obrony WLASNEJ
    rzeczywistosci nie ma nic wspolnego z prawem stanowionym, to pozostaje
    odplacac ta sama moneta- zlapac takiego chuja i mu ta linke wepchnac do dupy
    przez gardlo. A jak sie nie zlapie to napierdalac po okolicy non stop do
    oporu, zeby mieszkancy wiedzieli ze jest efekt ich dzialan. Pasuje? Musi
    pasowac! I tym optymistycznym akcentem z mojej strony czynie EOT, bo dalsze
    mielenie tego to juz czysty usenetowy brandzel.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400