  • 151. Data: 2010-07-01 08:45:27
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacot pisze:
    > ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
    > dziwacznych.

    Jacot, linkowanie to nie desperacja tylko okurwienstwo do kwadratu.

    KJ

  • 152. Data: 2010-07-01 09:26:07
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Jacot, linkowanie to nie desperacja tylko okurwienstwo do kwadratu.

    Odwazysz sie powiedziec to mojej Zonie? Wszedzie na swej drodze
    ostatnio napotykam linki i sznurki... z praniem;) Stad temat pewnie
    taki zrobil mi sie bliski;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 153. Data: 2010-07-01 09:39:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jacot pisze:

    > Odwazysz sie powiedziec to mojej Zonie? Wszedzie na swej drodze
    > ostatnio napotykam linki i sznurki... z praniem;) Stad temat pewnie
    > taki zrobil mi sie bliski;)

    To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic
    Ciebie do prania.

    KJ

  • 154. Data: 2010-07-01 09:45:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    >*** Desperacja wspolmierna do przyczyny?

    Nie wiem, to sprawa dla specjalistow

    > Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do
    >porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw?

    Ja niczego nie postuluje. Stwierdzam jedynie, ze jesli twoja teza
    jest, iz jedynym prawem obywatela, ktoremu inny obywatel najezdza na
    jego rzeczywistosc jest odwolac sie do 'organow", to twoja teza jest
    bledna. Obywatel nie ma prawa czuc sie bezbronnym i bezradnym w takich
    okolicznosciach a to czy srodki jakie podejmie zmieszcza sie w
    granicach obrony koniecznej (siebie, rzeczywistosci itd) beda
    adekwatne to juz jego ryzyko i kwestia ewentualnej oceny sadu.
    I co Tobie z tego, jesli sad uzna, ze zginales bezprawnie?
    I nie bardzo byles przekonujacy wzgledem adwersarzy, moim skromnym
    zdaniem.

    > Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow
    >spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.

    Ano wlasnie. Jedyne co pozostaje, to chyba wymienic spoleczenstwo.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 155. Data: 2010-07-01 09:47:37
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic
    >Ciebie do prania.

    Sa wszakze granice, ktorych przekraczac nie nalezy:) Ja moge pralke
    naprawiac, ewentualnie.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 156. Data: 2010-07-01 10:40:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-01 11:39, KJ Siła Słów pisze:

    > To chyba nie jest bardzo grozna zona skoro nie udalo jej sie zagonic
    > Ciebie do prania.

    A co jesli - teoretycznie oczywiscie! :-) - maz woli prac niz
    rozwieszac? (te linki z temata ofkors) ?

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 157. Data: 2010-07-01 11:07:17
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 01 Jul 2010 11:47:37 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    [...]
    > Sa wszakze granice, ktorych przekraczac nie nalezy:) Ja moge pralke
    > naprawiac, ewentualnie.

    A zaprogramować? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 158. Data: 2010-07-01 11:17:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):
    > jak do jasnej cholery mialbys sie w nia wjebac, nie bedac elementem tej
    > czesci?

    Na rowerze kretynie!
    Skad Ty w ogole sie urwales????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 159. Data: 2010-07-01 11:21:25
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    > *** Mnie sie jeszcze taki znak z lozkiem podobal, ale zona mowi ze moja
    > interpretacja jest bledna, wiec juz sam nie wiem.

    ja lubie ten z Agatka i lizakiem, zawsze mi wtedy staje. Motocykl mi staje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 160. Data: 2010-07-01 11:22:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0htl6$6el$...@m...internetia.pl...

    > Na rowerze kretynie!

    nie wtracaj sie obszczymurku jak starsi rozmawiaja