  • 111. Data: 2010-06-30 13:10:41
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > Tylko o tych
    > slotach nie zrozumialem.

    Wpadnij to zobaczysz, tu na czacie to ciezko roztlumaczyc, tak na migi.

    > *** Tfu, a ja jednemu nawet skarpetki dalem...

    Im skarpetki ? Przeciez im Lew-Starowicz nawet getrow zabronil !

    KJ
    PS. nie wiedzialem ze to forum ma taka fajna funkcje czatu

  • 112. Data: 2010-06-30 13:13:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, Bart?omiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:
    > Co u Ciebie 4- 5 tys obrotow?
    > Pytales ile jechalem kiedy rozbilem gsxf, _mniej niz_ 50.
    > Co maja do tego obroty?

    Tak odpisales ze nie zrozumialem o czym do mnie piszesz. Czesto zagladasz
    na predkosciomierz ze jestes tego tak pewien?

    > I stac w miescie w korkach? Bezsensu.

    Jechac takim motocyklem 90 gdzie ludzie samochodami grzeja po 140 i lepiej?
    O autostradach nie wspominajac. Bez sensu.
    > I dlatego 9 ma u mnie status motocykla docelowego. A nie stac mnie na kupno
    > 2 jednego w trasy a drugiego do miasta.

    A ja mam dwa w jednym. Co prawda szerszy i ciezszy od jakiegos sporta ale
    wynagradza mi to promieniem skretu i np. nie musze sie lamac na dwa razy
    zmieniajac kanion.

    > Jakie? Zebysmy sie dobrze zrozumieli, motocykl, ktory jedzie na pierwszym
    > biegu mniej niz 50 km/h

    To byla bodajze CBR 125. Powaznie myslisz ze nie ma motocykli ktore jada
    mniej niz 50 na pierwszym biegu?
    > Ciezko zrozumiec, ze w miescie nie trzeba zapierdalac po 150 zeby gdzies
    > dojechac?

    Aha, to juz mowimy o miescie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 113. Data: 2010-06-30 13:14:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > PS. nie wiedzialem ze to forum ma taka fajna funkcje czatu

    Niech jeszcze admin doda kamery!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 114. Data: 2010-06-30 13:19:30
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Niech jeszcze admin doda kamery!

    *** I koniecznie avatary. Zawsze chcialem miec warkocz z takim, tym.. no..
    slotem!
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] +Mecha-Orange EXC 400

  • 115. Data: 2010-06-30 13:37:36
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak"

    > *** To duzo rozsadniejszy sprzet na polskie drogi od ZX-9 R. Ma wygodna
    > pozycje, zawiasy ktore nie wybijaja zebow na bruku, cywilizowane reakcje,
    > i skret kiery ulatwiajacy jazde miejska.
    Nie wiem nie jezdzilem ZZR, 9 jakos mnie nie przeraza.
    No dzieki Bogu przejechalem 9 z Bialegostoku do Lodzi jednym ciagiem i jakos
    nie narzekalem.
    Skret kierownicy tez mi jakos nie przeszkadza w jezdzie w korku.
    Moze miales jakas zepsuta 9?

    > *** Dziewiatka- turystyk do podrozy we dwoje :)))
    A nie nadaje sie? Nie ma do tego sakw, kufrow? Jest niewygodna?
    Tutaj z sikacza:"
    Tutaj natomiast czas na pochwały. Wygodna pozycja za kierownicą, sporo
    miejsca za owiewkami, mocny silnik to bezdyskusyjne plusy, gdy mówimy o
    motocyklu do dalszych wypraw. Utrzymanie wysokiego tempa przelotu nie jest
    tutaj żadnym problemem, a w chwili obecnej dokupienie do "dziewiątki"
    odpowiednich stelaży pod kufry oraz innych gadżetów podnoszących jej
    możliwości turystyczne nie jest żadnym problemem.

    Bardzo duży zapas mocy, stabilne podwozie oraz doskonałe hamulce pozwolą
    właścicielowi na wybrnięcie z wielu nerwowych sytuacji, na jakie może być
    narażony podróżując po Polsce. Tutaj "dziewiątka" nie musi mieć żadnych
    kompleksów. Jest to sprzęt pozwalający na dalekie wypady w takim tempie, jak
    na innych litrach, ale bez obawy o uszkodzenie sobie układu
    kostno-szkieletowego.

    "

    > *** Ide o zaklad, ze Zygzak z pasazerem i kuframi bedzie lepiej
    > przyspieszal niz objuczona dziewiatka. sprawdzalem to na zestawie GSX-1100
    > F vs. ZXR 750 :)
    Hmm 140 km i 96 Nm, ZZR 1200 100 km i 99 Nm tyle wyguglalem. Naprawde
    roznice sa az tak wyczuwalne? Moc maksymalna osiagaja przy 9000 i 8200 rpm.

    > No i zeby mialo
    >
    > *** Przy kodeksowej jezdze takie hamulce i kop to overkill. Szczegolnie w
    > rekach kogos niedoswiadczonego. Napisz po prostu, ze kon ci sie podobal
    > bedzie uczciwie i zrozumiale. Po po prawie trzech sezonach na scigaczu na
    > polskich drogach, wszelka pseudoracjonalna argumentacja na ich rzecz jest
    > dla mnie po prostu smieszna. Ale rozumiem ze mozna je kochac, bo sa
    > faktycznie swietnymi sprzetami.
    Poczekaj, 9 do 9000 tys jest naprawde spokojnym motocyklem.
    No chyba ze ktos ma zelazne rece i manetke odkreca 0 - 1
    Pare razy hamowale tez awaryjnie az do podniesienia tylu. I motocykl dawal
    wczesniej znak ze trza troche odpuscic hamulec.
    A fakt kupowanie motocykla odbywa sie glownie kryteriami cena, uzytecznosc,
    wyglad.
    Oczywistoscia jest, ze na nasze drogi to tylko enduro albo supermoto.

    > *** Ja- ja widzialem! Moj i zony. I wydaje mi sie ze jest ich wiecej na
    > swiecie Moze byc?
    A ja nie. Ale moze dlatego, ze mnie to nie interesuje.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 116. Data: 2010-06-30 13:47:11
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie fajny a prawdziwy.
    Ok dzieki za sprowadzenie do waszego poziomu.
    To ja juz nie dyskutuje z autorytetami.

    > o ja jezdze po nieuzywanym poligonie i rzucaja we mnie kamieniami
    > wiec gdzie jezdzic?
    > Pamietaj _zawsze_ bedziesz komus przeszkadzal.
    I dlatego trzeba ta uciazliwosc minimalizowac. Jak bedziesz przeszkadzal
    jednej osobie, zawsze mozesz powiedziec, ze to jakis upierdliwiec, jesli
    bedzie ich duzo wiecej powinienes zaczac zastanawiac sie czy nie jestes aby
    oslem.

    > Park?
    > widziales w Parku quada/crossa/enduro/motocykl/skuter? Park w miescie?!
    Park krajobrazowy, lesny, narodowy...
    Naprawde myslales ze mowie o parku w miescie?

    > A ja zapierdalam 45km/h bo w klapkach mi wieje i co?
    I dobrze, bo zle jest sie przegrzewac. A jest to uciazliwe dla kogos?

    Trzysta na jednym kole, na preclach pisza ze tak sie jezdzi w miescie.

    > Ty masz jakis kompleks z tym jednym kolem?
    > Moze czas wreszcie sie nauczyc?
    > Pomaga kontrolowac motocykl, uczy balansu cialem, wyczucia motocykla itp.

    Ale zes sie uczepil. :) Mozna sie uczyc i pewnie masz racje co do
    przydatnosci.
    Teraz mi wytlumacz czemu ma sluzyc taka jazda po_ ulicy w miescie_?
    Szczegolnie tam gdzie sa na przyklad tory tramwajowe.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 117. Data: 2010-06-30 13:52:03
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wszyscy uzytkownicy cross/enduro/quad jezdza po parkach? i do tego
    > krajobrazowych?
    Nie wszyscy, czesc, czesc jezdzi tam gdzie nie wolno.
    Tu lezy pies pogrzebany, zeby nie jezdzic tam gdzie nie wolno, a jak juz, to
    tak zeby przypadkiem komus krzywdy nie zrobic.

    > a nie przeszkadza Ci w tych ze parkach blizszych czy dalszych od policji
    > zatrwazajaca ilosc smieci? zrobiles cokolwiek, zeby to zmienic?
    Zebys wiedzial, smieci ida do kosza. A jak nie ma kosza to do waistpacka i
    pozniej do kosza.
    A jak jestesmy w lesie to szklane butelki tez ida do torby a pozniej do
    kosza.

    > ludzie gina na wodzie, pod woda, w powietrzu, pod ziemia wiec co to
    > zmienia?
    Czyli jak bedziesz lecial 80 po lesnej drozce i trafisz grzybiarza to
    powiesz Ok to byl wypadek?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 118. Data: 2010-06-30 13:58:57
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Tak odpisales ze nie zrozumialem o czym do mnie piszesz. Czesto zagladasz
    > na predkosciomierz ze jestes tego tak pewien?
    Pewien, i dam sobie glowe uciac. Zreszta po tej ulicy nie dalo sie inaczej.

    > Jechac takim motocyklem 90 gdzie ludzie samochodami grzeja po 140 i
    > lepiej?
    > O autostradach nie wspominajac. Bez sensu.

    Poczekaj, bo to Ty piszesz tak ze nic nie rozumiem.
    + 20 do ograniczenia, tam gdzie jest wzglednie bezpiecznie
    To oznacza 50/70, 60/80, 110/90, 150/130.
    Teraz dobrze. Nie wiem jak u CIebie, ale ja nie mam parcia zeby jechac
    szybciej niz inni.
    I rzadko kiedy widze samochod grzejacy 140 w miescie.

    > A ja mam dwa w jednym. Co prawda szerszy i ciezszy od jakiegos sporta ale
    > wynagradza mi to promieniem skretu i np. nie musze sie lamac na dwa razy
    > zmieniajac kanion.
    A mnie to nie przeszkadza. Moge sie lamac i na trzy razy.
    Za to moj jest ladniejszy niz Twoj ;)

    > To byla bodajze CBR 125. Powaznie myslisz ze nie ma motocykli ktore jada
    > mniej niz 50 na pierwszym biegu?
    No rzeczywiscie sie lapie. I zajebiscie nadaje do latania w trasy i we
    dwoje.
    :)

    > Aha, to juz mowimy o miescie.
    A skaczemy wybiorczo tam gdzie Ci sie podoba?
    Tak w miescie, trudno zrozumiec + 20 do ograniczenia? Na autostradzie 150 w
    miescie najszybciej 100.
    Mowimy o lataniu w miescie a watek zaczal sie od latania po lasach 100.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 119. Data: 2010-06-30 14:04:26
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > *** To logiczne, ze cie nie interesuje, bo wtedy nie wystarczyloby
    > tryumfalne pokazywanie paluchem, trzeba by bylo jeszcze schowac palucha,
    > zwinac piastke i walnac sie w piers, a to juz nie przejdzie. To jest
    > wlasnie druga strona tego samego medalu. Szanowania czyjegos spokoju i
    > przestrzegania przepisow sankcjonowanych prawem. W dodatku w obrebie tego
    > samego zjawiska: motocyklizmu. Tego domagal sie twoj koalicjant w tej
    > dyskusji- Bartek Kacprzak.
    POczekaj, poczekaj. Jesli mowimy o empatii to moze wypowiedz sie o jezdzeniu
    motocyklem po lesie, tam gdzie jest to _zabronione_.
    I skup sie na tym przypadku.
    W miescie ludkowie zapierdalajacy w nocy sa tak samo upierdliwi jak ci w
    lesie.

    A Ty kupiles dzialke przy drodze??

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 120. Data: 2010-06-30 14:10:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Cze, 15:58, "Bart omiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    > Poczekaj, bo to Ty piszesz tak ze nic nie rozumiem.
    > + 20 do ograniczenia, tam gdzie jest wzglednie bezpiecznie
    > To oznacza 50/70, 60/80, 110/90, 150/130.
    No i faktycznie w trasie po Polsce na jakiejś krajówce jedziesz 110 km/
    h?
    > Teraz dobrze. Nie wiem jak u CIebie, ale ja nie mam parcia zeby jechac
    > szybciej niz inni.
    Widzisz, bo ja też nie mam parcia. Bo tu się nie rozchodzi wcale o to
    by jechać szybciej niż inni...
    > I rzadko kiedy widze samochod grzejacy 140 w miescie.

    U Was w tej Łodzi to faktycznie nie bardzo jest gdzie z tego co
    pamiętam ;-) Wpadnij do Wawy na Trase Siekierkowską albo nawet
    Toruńską.

    > No rzeczywiscie sie lapie. I zajebiscie nadaje do latania w trasy i we
    > dwoje.

    Wróć trochę postów wyżej i zobacz o co chodziło...
    > A skaczemy wybiorczo tam gdzie Ci sie podoba?
    Gdzie skaczę wybiórczo?
    > Tak w miescie, trudno zrozumiec + 20 do ograniczenia? Na autostradzie 150 w
    > miescie najszybciej 100.
    Gdybym tak miał jeździć to bym sobie kupił coś co lata maksymalnie
    200...

    --
    Artur
    ZZR 1200