eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleQUADY - OFF Road BANDITOSRe: QUADY - OFF Road BANDITOS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder1.cambriumusenet.
    nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <e6988e6d806f0cfa3938f01ab72721aa$1@grupy.scigacz.pl>
    <i0c4ae$apr$1@news.task.gda.pl> <i0c733$22j$1@mx1.internetia.pl>
    <i0c75u$jib$1@news.task.gda.pl> <i0c888$g9d$1@mx1.internetia.pl>
    <4c29a7b2$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0caf1$al5$1@mx1.internetia.pl>
    <4c29b59f$0$2606$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0cec8$qhp$1@mx1.internetia.pl>
    <4c29bf81$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0cfr3$1jd$1@mx1.internetia.pl>
    <4c29c473$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0clon$ri2$1@mx1.internetia.pl>
    <4c29dda8$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0cptk$e3a$1@mx1.internetia.pl> <i0crji$1gu$1@news.task.gda.pl>
    <i0csii$djd$2@mx1.internetia.pl> <i0d9qr$n3b$1@news.task.gda.pl>
    <i0dc0f$n2h$1@mx1.internetia.pl>
    <4c2a4442$0$17102$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0evl3$1kf$1@mx1.internetia.pl>
    <4c2b26d5$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0f9di$vmc$4@node1.news.atman.pl>
    <4c2b3260$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <i0fcua$dh0$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Date: Wed, 30 Jun 2010 15:37:36 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 77
    Message-ID: <4c2b48a1$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.190.217.122
    X-Trace: 1277905057 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19171 79.190.217.122:35690
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:625862
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0fcua$dh0$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak"
    >
    >> A Tobie po co ZZR?
    >
    > *** To duzo rozsadniejszy sprzet na polskie drogi od ZX-9 R. Ma wygodna
    > pozycje, zawiasy ktore nie wybijaja zebow na bruku, cywilizowane reakcje,
    > i skret kiery ulatwiajacy jazde miejska.
    Nie wiem nie jezdzilem ZZR, 9 jakos mnie nie przeraza.
    No dzieki Bogu przejechalem 9 z Bialegostoku do Lodzi jednym ciagiem i jakos
    nie narzekalem.
    Skret kierownicy tez mi jakos nie przeszkadza w jezdzie w korku.
    Moze miales jakas zepsuta 9?

    >> Bo mnie marza sie za jakis czas wycieczki z plecaczkiem w dalsze
    >> miejsca.
    >
    > *** Dziewiatka- turystyk do podrozy we dwoje :)))
    A nie nadaje sie? Nie ma do tego sakw, kufrow? Jest niewygodna?
    Tutaj z sikacza:"
    Tutaj natomiast czas na pochwały. Wygodna pozycja za kierownicą, sporo
    miejsca za owiewkami, mocny silnik to bezdyskusyjne plusy, gdy mówimy o
    motocyklu do dalszych wypraw. Utrzymanie wysokiego tempa przelotu nie jest
    tutaj żadnym problemem, a w chwili obecnej dokupienie do "dziewiątki"
    odpowiednich stelaży pod kufry oraz innych gadżetów podnoszących jej
    możliwości turystyczne nie jest żadnym problemem.

    Bardzo duży zapas mocy, stabilne podwozie oraz doskonałe hamulce pozwolą
    właścicielowi na wybrnięcie z wielu nerwowych sytuacji, na jakie może być
    narażony podróżując po Polsce. Tutaj "dziewiątka" nie musi mieć żadnych
    kompleksów. Jest to sprzęt pozwalający na dalekie wypady w takim tempie, jak
    na innych litrach, ale bez obawy o uszkodzenie sobie układu
    kostno-szkieletowego.

    "
    >> I zebym sie nie musial wtedy stresowac przy wyprzedzaniu.
    >
    > *** Ide o zaklad, ze Zygzak z pasazerem i kuframi bedzie lepiej
    > przyspieszal niz objuczona dziewiatka. sprawdzalem to na zestawie GSX-1100
    > F vs. ZXR 750 :)
    Hmm 140 km i 96 Nm, ZZR 1200 100 km i 99 Nm tyle wyguglalem. Naprawde
    roznice sa az tak wyczuwalne? Moc maksymalna osiagaja przy 9000 i 8200 rpm.

    > No i zeby mialo
    >> lepsze hamulce.
    >
    > *** Przy kodeksowej jezdze takie hamulce i kop to overkill. Szczegolnie w
    > rekach kogos niedoswiadczonego. Napisz po prostu, ze kon ci sie podobal
    > bedzie uczciwie i zrozumiale. Po po prawie trzech sezonach na scigaczu na
    > polskich drogach, wszelka pseudoracjonalna argumentacja na ich rzecz jest
    > dla mnie po prostu smieszna. Ale rozumiem ze mozna je kochac, bo sa
    > faktycznie swietnymi sprzetami.
    Poczekaj, 9 do 9000 tys jest naprawde spokojnym motocyklem.
    No chyba ze ktos ma zelazne rece i manetke odkreca 0 - 1
    Pare razy hamowale tez awaryjnie az do podniesienia tylu. I motocykl dawal
    wczesniej znak ze trza troche odpuscic hamulec.
    A fakt kupowanie motocykla odbywa sie glownie kryteriami cena, uzytecznosc,
    wyglad.
    Oczywistoscia jest, ze na nasze drogi to tylko enduro albo supermoto.

    >> BTW widziales motocykl ktory nie potrafi przekroczyc predkosci
    >> kodeksowych na pierwszym biegu?
    >
    > *** Ja- ja widzialem! Moj i zony. I wydaje mi sie ze jest ich wiecej na
    > swiecie Moze byc?
    A ja nie. Ale moze dlatego, ze mnie to nie interesuje.


    --
    Bartek
    Niebieska9'99
    Ave1,8
    EL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: