  • Data: 2010-06-30 13:13:17
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-30, Bart?omiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:
    > Co u Ciebie 4- 5 tys obrotow?
    > Pytales ile jechalem kiedy rozbilem gsxf, _mniej niz_ 50.
    > Co maja do tego obroty?

    Tak odpisales ze nie zrozumialem o czym do mnie piszesz. Czesto zagladasz
    na predkosciomierz ze jestes tego tak pewien?

    > I stac w miescie w korkach? Bezsensu.

    Jechac takim motocyklem 90 gdzie ludzie samochodami grzeja po 140 i lepiej?
    O autostradach nie wspominajac. Bez sensu.
    > I dlatego 9 ma u mnie status motocykla docelowego. A nie stac mnie na kupno
    > 2 jednego w trasy a drugiego do miasta.

    A ja mam dwa w jednym. Co prawda szerszy i ciezszy od jakiegos sporta ale
    wynagradza mi to promieniem skretu i np. nie musze sie lamac na dwa razy
    zmieniajac kanion.

    > Jakie? Zebysmy sie dobrze zrozumieli, motocykl, ktory jedzie na pierwszym
    > biegu mniej niz 50 km/h

    To byla bodajze CBR 125. Powaznie myslisz ze nie ma motocykli ktore jada
    mniej niz 50 na pierwszym biegu?
    > Ciezko zrozumiec, ze w miescie nie trzeba zapierdalac po 150 zeby gdzies
    > dojechac?

    Aha, to juz mowimy o miescie.

    --
    Artur