  • Data: 2010-06-29 14:02:30
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:i0cptk$e3a$1@mx1.internetia.pl...

    > No tak zebys wyszedl na wiarygodna osobe a nie pieniacza dla samej piany.
    Pieniacza?
    Jesli widze cos co wymaga interwencji to nie chowam glowy w piasek. Ale jak
    po entym razie nie ma reakcji policji to sam chcialbym jednego z drugim ...

    > No ale czemu Ty decydujesz ktore przepisy mozna lamac a ktore nie? I innym
    > tego zabraniasz i chcesz ich smierci albo co gorsza kalectwa?
    Poczekaj, poczekaj.
    Nikomu nic zlego nie zycze a juz na pewno daleki jestem od linek i tego typu
    rzeczy.
    A co do lamania przepisow, nikt nie jest doskonaly. Jednak funkcjonuje
    pojecie mniejszego zla, prawda?

    > Przeciez tu nie o to chodzi. Bo tamten koles to raczej pustak
    > niewiadomoskond.
    Czym sie rozni ten pustak lecacy po lesie od czlowieka na "poziomie" w tym
    samym lesie?

    > Jak jestes w stanie to ocenic zapierdalajac 200km/h? Przejezdzasz ta
    > drogie najsampierw 50km/h a pozniej na poboczu rozwijasz zolta odblaskowa
    > tasme zeby nikt nie wlazl Ci pod kola, bo przeciez Pan Bartek zapierdala
    > swoim scigaczem! I nie chce tym razem oddac nerki komus potrzebujacemu?
    > Wez nie zartuj.
    Nie zartuje, nie lece 200 po "drodze", zdazylo mi sie pojechac tak na
    ekspresowce i autostradzie.
    A jak bedziesz chcial sie zapytac :" Po co ci w takim razie 9" to odpowiem
    od razu, ze byla niebieska i lepsza od tamtego imbryka.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99