  • Data: 2010-06-29 14:48:11
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał

    > Ciebie to dziwi? Zyjesz w spoleczenstwie czy na Madagaskarze?
    > W dupie masz normy?

    *** Czlowieku- ja robie to samo co Ty- wysegregowalem sobie te przepisy
    ktorych bede przestrzegal i te ktorych nie bede i uwazam ze robie to na tyle
    bezpiecznie, ze jest OK. Roznica polega na tym, ze ja toleruje to ze Ty nie
    przestrzegasz swoich, a Ty masz ciagotki zeby mnie zabic za to ze ja nie
    przestrzegam swoich.

    A dziwi Cie linka rozpieta w lesie?

    *** Czy ty jestes czlowieku pierdolniety? Popierasz obciecie komus glowy bo
    jezdzi i halasuje? I ty mnie, kurwa wysylasz na Madagaskar?! Sam zrob wypad
    do Korei Polnocnej!

    > Nie, szkoda, ze Ty jak na razie nie starasz sie zrozumiec o czym mowa.

    *** O tym ze twoja racja jest twojsza?

    > Acha, a dzwoniles ostatnio na policje? Czy tylko tak pierdolisz?

    *** W zeszlym roku. Przyjechali i zalatwili temat. Liczy sie? Poza tym nie
    dzwonie bo nie mam po co. Jakos mnie otoczenie mojej dzielnicy bardziej bawi
    niz irytuje lub przyprawia o strach.

    > Bo mnie sie dosc czesto zdarza, tylko z zupelnie marnym skutkiem, jesli
    > chodzi o policje.

    *** Jak mi przykro- wszyscy cie maja w dupie? Nawet policja? Moze za czesto
    dzwoniles- jak ow tej bajce o pastuszku i wilkach :))))

    > A kota nie mam, mam za to dwoje dzieci i nie mam zamiaru wynajmowac
    > ochroniarza jak bede wypuszczal ich na boisko bo takich gieroi co dziecku
    > w morde dadza to widze u siebie pod blokiem

    *** No to schowaj sie do mysiej dziury i siedz tam z dzieciakami. A jak
    faktycznie ktores oberwie, to zawsze mozesz obsmarowac zloczynce w
    internecie i nawolywac do wbicia go na pal.

    > BTW powiedz gdzie mieszkasz to chetnie tam sie przeprowadze, bo widze, ze
    > u Ciebie meneli majacych w dupie normy cywilizacyjne najwyrazniej nie ma.

    *** ROOOTFL! :D Szczecn - stary Golecin. Zapraszam :) Ale na wlasna
    odpowiedzialnosc :) I nie mow nikomu ze mnie znasz.

    > Spoko, moja tez jest czysta i nie zagieta, zaden powod do chwalenia.

    *** Wlasnie wrocilem lasem do domu- zrobilem lacznie 40 km w okolo 2
    godziny- srednia predkosc wg sigmy: 24 km/h. Sploszylem pare czapli (albo
    zurawi- nigdy ich nie odrozniam), jedna nornice i troche pomniejszego
    ptactwa.
    Czlowiekow nie bylo. W zwiazku z powyzszym postanowilem nie poddawac sie
    jeszcze autodekapitacji przy pomocy pumeksu. Za to poczytam co jeszcze
    swietojebliwi propagatorzy moralnosci Kalego popisza w internecie.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400