  • Data: 2010-06-28 14:40:24
    Temat: Re: Q6600 kusi mnie, kupić czy nie kupić...?
    Od: miab <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-28 15:58, Jan pisze:

    > Dox ja staram sie nie zachwycac, ale nie chce zostac ze starym
    > sprzetem, ale to chyba zjawisko nieuniknione. Za rok wejda pamieci DDR
    > 4 sokety 1666 pod CPu a procesorki beda mialy po 12-16 rdzeni ... itd.
    > itp.
    >
    > Chcialbym jakos bezbolesnie i z malymi nakladami finansowymi dokonac
    > upgrade sprzetu.
    > Ps. a ten sprzet ktory mam teraz tez zostal kupiony poprzez allegro
    > jako uzywany ale na gwarancji jeszcze 18 msc i jescze ona mu
    > zostala...
    >
    > Ps2. czy musialbym takze zmienic pamieci? Bo te ktore mam chodza na
> [...]

    Warto zamienić jak się ma jakiś większe(długotrwałe) robótki w rodzaju
    konwersji formatu video, 3D czy kompilacja Linuxa. Q6600 można do 3 GHZ
    podkręcic bez specjalnych zabiegów. Mocniejszy ze dwa razy to moze być 6
    rdzeniowy intel ale to na razie kosmos cenowy. A pamięć może zostać taka
    jak jest.

    miab