  • Data: 2014-07-15 01:58:01
    Temat: Re: Python jezykiem numer jeden
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" napisał w wiadomości grup

    >jasne jest, że nie o ten kwantyfikator chodzi. Kiedyś firmy, które
    >miały, powiedzmy, 20 tysięcy pracowników i obsługiwały wypłaty dla nich
    >wszystkich na komputerze o mniejszej mocy obliczeniowej niż dzisiejszy
    >smartfon z dolnej półki programem napisanym w jakimś COBOLu czy innym

    Kiedyś do wszystkiego wystarczyć musiał księgowy i zwykłe liczydło, takie
    druciki z koralikami.

    Ale jeżeli uważasz, że Kadry-Płace-Magazyn (gumowych szlauchów i kaloszy) to
    szczyt twoich ambicji, to chyba jest mi ciebie żal.

    >Jeśli taniej i szybciej potrafisz dostarczyć temu, co myśli, że potrzebuje,
    >to, co myśli, że potrzebuje (albo potrafisz go przekonać, że potrzebuje),
    >to czemu nie?

    I dlatego programy to automatycznego lądowania, oprogramowanie rozruszników
    serca, ABS, obrabiarki CNC, kodeki wideo i gry FPP piszmy w Pythonie.
    Urrra!