  • Data: 2016-08-08 11:59:42
    Temat: Re: Pytanko dotyczące C/C++
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2016 o 09:24, s...@g...com pisze:
> [...]
    grupie "BOGÓW" od C/C++. Jak wiecie, mam trochę wstręta do C, ale nie w tym rzecz.
    Prośba: Napiszcie mi w kilku "żołnierskich" słowach jaka jest różnica/jak to
    interpretować:

    >>> 2) void Jakaś_Tam_Funkcja(int *Jakaś_Tam_Zmienna);

    > ===========
    >
    > Nie chodzi mi o "void". To akurat jest zrozumiałe. Chodzi mi o umiejscowienie "*" w
    deklaracji zmiennej wejściowej. (typ* zmienna, typ *zmienna, typ * zmienna). A co się
    tyczy "bogów" z pl.comp.lang.c, to niestety z Bogiem nie pogadasz. Kiedyś wdałem się
    tam w dyskusję dot. składni C vs. Pascal. Na dobrą sprawę, "filozofia" obu języków
    jest IDENTYCZNA !!

    Wchodzisz też na grupę pl.comp.os.linux, z tezą że Windows jest tak samo
    sensownie zbudowany jak Linux? Albo do ulubionej knajpki kibiców Wisły,
    aby ich uświadamiać, że Cracovia to tez fajny klub?

    Pozdrawiam
    MD