-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Sat, 24 Jun 2017 11:00:54 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 38
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
<15nvczjn87nsb$.ttjypr8zmt8n$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1498302054 4382 79.173.35.121 (24 Jun 2017 11:00:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 11:00:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608648
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>> Co jest bardziej ekonomiczne :
>> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
>> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
>> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>
> No wiec aby nie bylo tylko teoretycznie - odcinek 5 km, w plaskim
> terenie ale lekko pofaldowanym, przejechany w stylu - rozpedzamy do
> 100, na luz, jak zwolni to 70, to 5-ka i rozpedzamy do 100, i znow na
> luz i tak w kolko. Komputer pokazuje 4.1 l/100km.
>
> Powrot w podobnym stylu, tylko zwalnianie na V-biegu. Wychodzi 4.4/100
>
> No to zawrotka i 85 na tempomat. Wychodzi spalanie 4.5.
> Jeszcze jedna zawrotka i znow na tempomacie ... wyszlo 3.7
>
> IMO - na luzie mniejsze straty, ale tylko minimalnie.
> Ale tem tempomat to ciekawy.
:)
Moze kwestia wiatru?
Rzeczywiście róznice minimalne.
Jestem ciekawy jak to ychodzi w LPG, niestety moje LPG nie maja komputerów
ktore pokazuja spalanie.
Wychodzi to co ucza na wszystkich szkołach ekonomicznej jazdy -
najwazniejsze jest to zeby przewidywac czyli nie przyspieszac tam gdzie nie
ma gdzie jechac i potem trzeba hamowac.
A to czy sie bedzie hamowac silnikiem czy sila tarcia to juz wszystko jedno
:)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błąd łatwiej można dostrzec niż prawdę,
bo błąd leży na wierzchu, a prawda w głębi"
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=